Gå til innhold

Da trekker jeg meg stille tilbake....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd idag. Skulle begynt på uke 18 igår, men fikk beskjeden vi har fryktet idag. Det var kun rester etter en graviditet i livmoren min. Så derfor skal jeg tilbake i morgen for utskrapning.

Det ble beklaget for at jeg ikke har blitt hørt når jeg har sagt at jeg har hatt blødninger og menssmerter.

Bedre lykke neste gang... Nå gleder jeg meg bare til neste mens, slik at vi får satt igang med å prøve igjen.

Lykke til alle dere andre her inne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off så triiist !!! Er noe drit å ikkje bli hørt . Har sjølv mista så vet at de er helt grusomt . Lykke til neste gang ! kryssa fingrane for deg :)

Skrevet

Så utruleg trist og lesa!! Er jo slikt me går og tenker på og er redd skal skje! Mista eine tvillingen min for nokre veker sidan, og syns det er veldig vanskeleg.

Ta vare på kvarandre og gå på med nytt mot!

Masse lykke til!!

Skrevet

Åååånei....

Dette var ufattelig trist å lese. Vet ikke hva jeg skulle gjort i dine sko.. Håper du har gode mennesker rundt deg som er der og støtter deg i denne tiden.

Ønsker deg lykke til neste gang. Alt ordner seg da!

10000000 trøsteklemmer til deg.

Skrevet

Huff!! Men hvordan kan de ha latt være å ta blødninger seriøst?! Er vel ikke riktig å henge seg opp i det, men trist at dere skulle gå så lenge før dere fikk deres mistanker bekreftet :(

Lykke til med neste prøving!! Håper spiren sitter fort og som den skal!!!

Trøste klem!

Skrevet

For en vond beskjed å få. Jeg føler virkelig med dere, og synes det er trist at du ikke ble hørt da du ga beskjed om mistanken din tidligere.

Da jeg mistet sist sa legen min at opptil åtti prosent av ufrivillige aborter kommer av misdannelser slik at ikke fosteret var levedyktig. Det ga en viss trøst, for da slapp vi muligens å bli stilt ovenfor vonde valg.

Forhåpentligvis fester det seg en spire igjen om ikke lenge, og da går det nok bra!

Stor klem, og lykke til.

Skrevet

Så utrulig trist!! Lykke til vidare med bearbeiding og prøving!

Skrevet

Så urolig trist dere må gjennomgå et slikt sjokk og ilke minst sorg.....

Kan ikke annet enn overbringe min dypeste medfølelse og en varm klem.

Skrevet

Jeg har lært en ting av dette. Jeg skal ikke tilbake til den jordmoren! Jeg skal finne en annen jordmor, ei som ikke ser på meg med litt latter i blikket og sier "du må jo huske at livmoren din vokser, så det er ikke farlig med litt smerter".

Vi vet at barnet ikke var levedyktig, og at kroppen min ordnet opp selv. Så vi sørger ikke over å ha mistet et barn, for det har vi ikke. Men det jeg synes er vondt er at jeg skulle gå helt til jeg trodde jeg var halvveis før de fortalte meg at "jo, det var nok da du begynte å blø for første gang i begynnelsen av MAI, at du mistet". Men, vi har mistenkt det. For magen min hadde overhodet ikke forandret seg siden vi var hos jordmor i begynnelsen av juni. Allikevel var det ikke noe moro å få det bekreftet.

Så jenter; Hvis dere får blødninger, og menssmerter - stå på deres!!!! Ikke godta at de sier at det er helt normalt å blø og ha smerter.

Vi gleder oss til å få tilbake mensen og til å prøve igjen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...