Galskapens overhode Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Lillegutt blir straks 2,5 år.. Han fikk vite det for et par uker siden at mamma har en baby i magen.. Nå og da går det opp fpr ham, der han er oppmerksom og viser magen oppmerksomhet.. I stad lå vi på sofaen og koste oss.. Da dro han opp singleten min, la hodet på magen og sa- Hallo babyvenn, gåR det bRa idag? Så var han stille en stund nesten som han vetet på et svar så kysset han magen min og strøk forsiktig på den.. -Nå er baby glad sa han Mammahjertet renner over =D
barn-er-lykke Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 ÅÅÅÅ så herlig... Dobbel glede over baby i magen når små- storesøsken kan vite å glede seg sammen med mamma og pappa. Så søtt:)
-L-07-1ma-10 Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Kor langt er du på veg? Me har ein gut på 3,5 og lurer veldig på når me skal fortelje han det. Skal på ord.UL i morgon, og viss det går bra lurer eg på om me skal sei det.
Galskapens overhode Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2010 Jeg er 13 uker på fredag.. så jeg fortalte det tidlig.. men han har et godt språk og en god forståelse... Storesøster var litt over 3,5 år da jeg ventet nr 2, og hun fikk vite det så snart jeg fikk bekreftet liv i uke 7.. fordi jeg bodde over toalettskåla hele sommeren.. + litt til.. Det hadde jeg god erfaring med.. Vi snakket om hvor liten babyen var, hun fikk se tegninger og bilder i svangerskapsboken.. som hun husker veldig godt og er nysgjerrig på denne gangen også. Lillegutt får også vite hvor babyen ligger i magen, hvor stor den er og hvor stor den skal bli.. I dag snakket vi om at mamma må på sykehuset og få hjelp av legen når babyen skal ut.. Han har vært mye syk og har mye erfaring med leger.. så det var veldig naturlig for ham. Jeg er glad jeg har god tid til å forberede ham. Og snakke om hva som vil skje. Han er veldig fascinert over at puppene til mamma skal lage melk til babyen også..
mamsen & guttaboys Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Har også en sønn på 2,5 år. som kommer når jeg ligger på soffaen. koser med magen og stryker og nusser.... Men den dagen han la handen sin på magen og kjente at det sparket, angerer jeg på at jeg ikke satt klar med fotoapparat....herremin for et ansiktutrykk det ble. tror jeg lo så jeg nesten tisset på meg:) det var så gøy..... <3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå