*rottiemama*endeligmamma Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Ååååh.. blir snart gal av alle som hele tiden må kommentere at jeg enda ikke har født. Er enda 5 dager til termin!!! Men de siste 2 ukene har alle slengt rundt seg med kommentarer som "Er du like svær enda?", eller "Har du ikke kommet deg på sykehuset enda?" Jeg unngår svigermor, for hun gjør nesten så jeg føler meg skyldig for ikke jeg har født. GRRR! Flere som blir mast på i det uendelige? Tror folk virkelig jeg ønsker å gå rundt bælfeit og fødeklar...? Æææh, kjenner hormonene syder i kroppen her =) Måtte bare blåse ut litt!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 føler såååå med dæ har litt over to uker igjen og allerede når det va 7 uker igjen begynte maset om ikje e skulle vært på sykehuset nå osv.... men e tror kanskje noen glemmer litt hvordan det e å få de komentarene.... man blir litt lei av sånnt.. du får bare smile fint og så kan du heller koke litt her?? hehe men det er jo ikke lenge igjen så har du den lille i armene dine.... guuud som mi gleder oss te det eller??? hehe
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Det er sikkert og visst at vi gjør Vi får heller "ta igjen" når andre er gravide hehehe...
Melkerullen Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Tror rett og slett ikke folk kommer på noe annet å si jeg...som om de er nødt til å si noe som helst om det, men jeg er sikkert flink til å spørre selv og. Men jeg gir aldri annet enn positive bemerkninger til folk da, til gravide sier jeg ALLTID at jeg synes de er fine - for det er nemlig sant, ingenting er penere enn en gravid dame, liten eller stor!!! Har en på jobb som er så flink til å si det - han synes gravide damer er det flotteste han ser og han forteller det og - helt herlig! Blir så glad for å ha en rundt meg som er så positiv og snill!!! Jeg viser det når jeg blir såret av kjipe bemerkninger...er så lei av å late som ingenting, for gå hjem og griner etterpå (hormonell og da), men så klart, noen er morsomme og noen kjenner jeg humoren til og vet at det ikke er vondt ment...men de jeg vet sier det for å få seg en kjipe latter på min bekostning og være morsomme overfor andre - da viser jeg med uttrykket hvor lei jeg blir...gjett hvem som ler best da? -Men er egentlig ikke så veldig tøff i trynet da..
Snøugle Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Svigermor: Nå ser jeg at det nærmer seg termin for deg - vi snakket om det alle sammen her om dagen. Jeg: Å - hvordan det? Svigermor: Du er så vaskulær i ansiktet, slik gravide blir mot slutten. Jeg: Eh.. Jordmor har vett til heller å kalle det flott og frodig...
Sommernurkftw Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Hehe ja kjenner til den ja. Har kommet til det punktet at hvis noen venner/bekjente/familie kommenterer vekt/str på meg eller magen, maser på at jeg snart må føde eller annet som kan være irriterende for et hormonmonster som jeg har blitt så klarer jeg ikke å holde tilbake..... Jeg mener virkelig rasende hormonmonster som freser og spytter. Godt eksempel; Kollega som er litt fritt talende klarer å lire av seg at hun kan se at jeg snart skal føde fordi jeg har fått så "svær ræv" O.O For å si det mildt, så er jeg glad sjefen ikke var til stede, da hadde jeg sikkert fått sparken ^^ Må nok få ut ungen snart ellers er jeg sikkert både jobbløs og venneløs hihi
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Fikk høre her en dag at: Jøss, ja nå nå ser jeg på deg at det nærmer seg, du har blitt så pløsete i ansiktet...... Jo, takk skal du ha ! Også de dumme spm som: Når kommer han da? ........ Eh, jo den som hadde visst det du? Hva svarer man da? Han har bestilt time kvart over to på mandag liksom??? Hvor stor er han nå da? ........ Åssen vet jeg det da, magen min er jo ikke gjennomsiktig. Hvordan har han det da? ........ Eh, han svarer sjelden når jeg spør, du skjønner, han har ikke lært å snakke enda. + ALLE de 1000 andre spm. Stort sett godt ment fra de fleste, men man blir LITT lei ja. Var på shopping med ei venninne i går, og hun ble skikkelig lei på mine vegne, og svarte for meg da det kom noen dumme spm... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå