Gå til innhold

Jente eller gutt? Lyst å tippe/spå? :))

ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ

Anbefalte innlegg

Hei :)

jeg er i uke 17 og har termin 21Desember :)

Har en sønn fra før som er født i 2006,og med han hadde jeg ingen plager/symptomer utenom bekkenløsning og hormoner så det rekte :(

Nå er jeg ofte kvalm og spyr! spesielt vis jeg begynner dagen med appelsin el noe med sitrus i..

Bekkenløsning begynte for en uke siden.

Hodepine fra uke 8..

VELDI trøtt,og nesten aldri i form!

Svetter.

Fått en del større bryst,og har veldi ondt i dem..

Hormoner er det mange av,og blir fort lei meg og sint :o

Magen ligger lavt,og har kjent liv alerede :))

Jeg tror selv det er en jente,men de fleste mener dette er guttesymtomer!

Håper på svar :)

hilsen lykkelig gravid :))

Fortsetter under...

Tenk at kvinner i 2010 fortsatt tror på slikt! Ringtest, kinesisk kalender m.m. Det er til å le seg i hjel av :-D! I Norge sier en at hvis ringen går i rundt og rundt blir det jente, pendler = gutt, hvordan har det seg at det er motsatt i USA/England; der blir det gutt når ringen går rundt og rundt....? Hvorfor er så mange kinesiske kalendre motsatt av andre kalendre?

Ser dere ikke på vitenskapsprogrammer som har motbevist slikt humbug? Be my guest, men når sjansen er 50/50 så kan hvilken som helst test bli "riktig". Jeg tror jeg skal lage en ny test: mynt = gutt, krone = jente.... Du vil bli overrasket over hvor mange det vil stemme på :-).

• 1 måned senere...

Dette er jo en form for underholdning, men ekstra gøy fordi det er et tema som opptar mange. Og ikke enestående i så måte.....

Det er nok av andre temaer man kan bruke sin kritiske kompetanse på.

Ringtest:

Dersom du tar ringen over magen viser den gutt ved å gå rundt, jente, dersom den pendler.

Ta deretter ringen over venstre (tror jeg) håndledd. Der vil du se hvor mange barn, og kjønn du får i riktig rekkefølge. PS: her skal gutt vises ved pendling og jente ved sirkler.

har stemt begge ganger på meg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...