Gå til innhold

Sporingsnummer fra bikeshop! haster

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har bestilt fra bikeshop tidligere? hvor finner jeg sporingsnummeret så jeg kan holde øye med pakken???

Har fått brev fra fortolling og betalte denne på mandag, sendte mail tilbake med betalingsbekreftelse, så burde ikke vogna være rett rundt hjørnet daa??

Blir den levert hjem på døren eller får jeg hentelapp fra posten?

Er jo generelt litt sekptisk til sonn nettbestilling med forskuddsbetaling... håper vognen kommer snart...

Vært greit om noen kunne fortelle meg hvor på kvitteringene jeg har fått det står et sporingsnummer, så jeg kan sjekke hvor pakken min er :):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142070032-sporingsnummer-fra-bikeshop-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk en melding om at de hadde vært på døren min, noe som ikek stemte fra posten sin side, så her var det rot fra posten....

vogna kom til mitt postkontor en uke etter at jeg bestilte den, jeg henta den ut og fikk regningen på mva tilsendt etter noen dager...ville ringt å etterlyst den, for er som oftest tollpost/ posten som roter med diverse lapper ol....det er iaff min erfaring.

ingte nå. fikk pratet med en kar.. han sa at vognen lå på lager i oslo klar til vidersending.. så får no vell bare tro på han da.. når jeg sporer selv på bring.no står det bare at pakken er fortollet, med dato 30.06.

synns dette har tatt lang tid.. over 2 uker siden jeg bestilte... 2 uker iag siden de sendte pakken fra tyskland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...