Prins-07-Prinsesse-11 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Ja nå er det bare å telle ned dagene..hehe...Gleder meg veldig til å passere 12uker altså Formen er sånn passe,kvalmen har heldigvis gitt seg og jeg har ikke brukt sea band på 4-5dager eller noe Fortsatt MYE trøtt da:S
Prins-07-Prinsesse-11 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2010 Har foresten lagt ut bilder av magen på bloggen min http://natalieaguilera.blogg.no/1278604394_magebilde_uke_11.html
Jenta med gullklump i magen Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Jeg er 11+4 nå. Jeg teller også ned. Blir deilig å pasere uke 12. Jeg var en del kvalm fra uke 7-9. Da gikk det faktisk over. Men jeg har vert veldig sliten og hatt mangel på energi. Det er ikke jeg vant til så det tar litt på. Ellers er jeg vel i fin form og nyter å være gravid:) Lykke til videre til deg:)
SAE + MAE <3 Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Det samme er jeg!!! -altså 11+1 i dag Satser på at siste uken går fort fort!! Skal på ul på mandag, det blir nesten litt i "spennendeste" laget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå