Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg har kynnere?

Anbefalte innlegg

Jeg synes alle snakker om kynnere og jeg som nå er 26+3 bør vel ha dette..? Men jeg har egentlig aldri vondt i magen, bortsett fra at det kjennes ut som får "hold" på begge sider bare jeg går 20 meter.

Ellers varierer det litt gjennom dagen om magen kjennes hard ut (utenfra) eller ikke, men jeg kjenner ingen forskjell innvendig (ikke noe vondt, ingen kramper eller sammentrekninger eller noe), kun når jeg tar på magen.

Hvordan kjennes en kynner ut?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142069830-hvordan-vet-jeg-om-jeg-har-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende det er forskjellig fra kvinne til kvinne og sv.skap til sv.skap. Jeg kjenner det iallefall som om nederste delen av magen liksom "knyter" seg, eller strammer seg, om du vil. Det er ikke vondt, men det er litt ubehagelig, og det minner meg om å ta det litt med ro...

Du vil merke kynnerne mer og mer jo lenger ut i sv.skapet du kommer. En kynner er at livmora strammer seg helt for så å slappe helt av igjen,så jeg tror det er det du kjenner når magen strammer seg litt. Det er ikke alle som får vonde kynnere, men det kan skje og man tror det er rier for det kjennes slik ut og de kommer gjerne med noen minutters mellomrom:s

Måten å finne ut om det er kynnere eller ikke på er å gå litt frem og tilbake på gulvet, hvis det gir seg er det kynnere,blir det ikke borte eller det blir værre er det rier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...