Lille persille* Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Synes det er vanskelig å finne info om hvordan kynnere kjennes på kroppen. Jeg vet at magen blir hard i forbindelse med kynnere og at det er forskjell på kynnere og rier i intensitet og varighet. Men lurer fælt på om det er kynnere jeg har hatt. Jeg får av og til magesmerter som går som et belte midt over eller i øverste del av magen og som føles mer som knip og/eller en slags følelse med at det er noe som sprenger på bak bukveggen. Magen blir også hard, for så å bli mykere igjen, så gjentar det seg. En dag hadde jeg disse smertene nesten en hel dag, mens noen dager bare et par ganger. Er dette kynnere eller kan det være noe annet? Er veldig takknemlig for svar
LettBris Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Høres ut som kynnere. Jeg opplever dem som en voldsom steinhard følelse i magen (føles som om magen eksploderer) og blir samtidig tungpustet og litt ør i hodet.
noepågang FØDT Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 kynnera e litt ubehagelig.. på mæ kjæm dæm som oftest når æ e oppe å går, bær nåkka eller stresse litt. Magen stramme sæ ganske kraftig. Men om du får rie så veit du at d e rie, før dæm gjør etterhvert ganske ondt. kjennes ut som en "bølge" som kommer over dæ, som bygge sæ opp og "faller" ned igjen. D e en slagt intens følelse og magen knyt sæ masse.. Og man må liksom puste kanskje mye førr å komme sæ igjennom ria. Lykke tel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå