Akkuratja Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Hva kan d være, det er hardt og spist og sitter der magen slutter og brystet begynner, kjenner både på meg selv og storesøste at det ikkje kjennes slik ut, men kan jo være at noen har mer markert brystbein enn andre?? Men det sitter ikke heeet midt på heller, men litt mer mot hennes høyreside. Når hun puster vises d ekstra godt når hun puster ut, kan se d fra langr unna. Ekkelt å ta på syns jeg, men virker ikke som d plager henne at jeg tar på det... Hm, ble litt engtelig her.
Akkuratja Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2010 Hun er foresten akkurat blitt 3 mnd.
Mai-mamma Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 dette hadde vår gutt også! vi spurte om dette på nyfødtavdelingen der vi lå (født prematur), og legen sa at det var vanlig å ha dette, merker det gjerne bedre hvis barna er små, men det forsvant etterhvert. Og det gjorde det! gutten vår er 2 mnd nå, og kjenner nesten ingenting, men det varierer vel gjerne om hvor lang tid det tar. er iallfall ingenting farlig mener å huske at det er ribbeina som ikke har vokst helt sammen? men vet ikke om jeg husker riktig, mange beskjeder der oppe
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Vår lille snuppe hadde også dette da hun ble født, nå har den blitt mindre. Spurte legen om det på helsestasjonen, å han sa at det var helt normalt jenta vår er 8mnd nå
LettBris Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Vår datter hadde også dette. HS sa det var hovne kjertler og helt normalt. Gikk bort av seg selv etter hvert.
Malin90&Talia09<3 Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har det slik. Hatt det hele livet. At ribbeina mellom brystene stikker litt ut istedet for inn. På "gammelnorsk" blir det kalt fuglebryst. Kan jo hende det er noe slik ?
X10ne Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Det stemmer ikke alltid at det forsvinner. Mannen min har det ennå han. Men det er ikke plagsomt på noen måte da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå