4 barns mor :) Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har tvillinger som er 2 mnd, der jenta ikke vil ligge i vogna. Hun godtar maks 15 minutter og så er det i gang med sutring som går over i hyling. Jeg har gått noen turer der jeg har måttet ta henne opp og bære henne mens broren ligger i vogna og sover sin skjønneste søvn. Dette begynner å bli litt slitsomt, er ikke bare lett å manøvrere en tvillingvogn med ett barn på armen. Så den siste uka har vi ikke vært ute på tur i det hele tatt. Jeg har prøvd henne litt i vogna ute på terrassen, uten større hell. De to andre barna mine sovnet omtrent med en gang jeg la de i vogna, så jeg har aldri opplevd denne "vognekten". Er det noen som har noen gode råd å komme med?
Tremo Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Har ikke akkurat noe råd, men jeg ville iallfall skaffet med en eller annen bæresele (f.eks. mei tai), slik at du slipper å bære på armen! Da får du fort belastningsskade.
Babyønske �� Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har hatt en som heller ikke var særlig glad i å ligge i vogna. Han var nok for nysgjerrig til det, ville opp å se seg rundt han. For meg ble løsningen å ta med bæresele. La han i vogna til å begynne med, men var som oftest ikke kommet langt før han protesterte. Så det ble å putte han i bæreselen. Da var han fornøyd. Soving måtte stort skje hjemmeZZZ . Har ikke så mye råd til deg i grunn. Noen babyer er vel bare sånn. Her ble det bedre når han ble så stor at han kunne sitte mer opp.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Du kan jo prøve å legge noe kjent oppi vogna. Om barnet bruker en koseklut eller bamse når hun sover kan du jo bruke det, eller kanskje en singlet med din lukt? Kan jo hende dette gjør at hun roer seg?
Kortslutning Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Det kan være at hun har vondt. Ta henne med til en osteopat eller er manuellterapeut. De fikser det lett! Ofte er det en grunn til at de ikke vil ligge. Lykke til:)
b77h Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 ja, sjekk om hun har vondt noe sted - og få deg en slynge eller sele. Har hatt babasling her - og den funker hver gang! hun roer seg og sovner og jeg har begge armer fri. Og ligger "naturlig". Men ikke god til mer enn en 45 min om gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå