Gå til innhold

hei...er det flere der ute som får stor fødselvekt på barna....????

Anbefalte innlegg

hei...er det flere der ute som får stor fødselvekt på barna....????

Jeg venter nr fire med ny samboer ( siste baby) lege sier att barnet ikke trenger å bli stor siden det er ny samboer, de andre barna var jente 3920 gr, gutt 4695 gr, gutt 4830 gr. noen med erfaring med store barn og fått "normal" vekt senere ???

Fortsetter under...

nr1: 3940 (1 uker før termin)

nr 2 3320 (3 uker før termin)

nr 3: 3950 (10 dager før termin)

nr 4: 4590! (9 dager før termin)

Sistemann var stor, så håper ikke evt denne blir større...:)

Fødselen var ikke noe problem.

jeg fikk en gutt på 4320 g sist... nå er jeg 12 uker på vei, å håper ikke jeg får en som er så stor.. men sannsynligheten er vel stor for det.. så får bare vente å se... (samme far til begge)

Det sies jo att gutter er større en jentene, jenta mi var akkurat under 4 kg, så henen syntes jeg var baby, men guttene var likosm ikke hlet baby, dem var så store og kraftige, gikk greit å føde dem, ble sydd selvsagt,men ingen smertestillende, men ungene mine var så rolige og greie så dem " gikk ned i vekt" men innen normalen, ville ikke vekke dem så dem var baby likevel, håper denne babyen blir like rolig og grei.

Annonse

i ja det mp jeg si, men ungene har samme far da eller ?

Tenk så deilig det hadde vært , fått en baby på 3500 gr istedenfor neste 5000gr...men de er da søte uansett;) kjenner jeg gleder meg sykt til mitt lille nurk skal komme:)

mine har samme far ja. Forholdet tok slutt, og jeg vi fant lykken på hver våres kant, og venter nå tredjemann med annen far... blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir, fødsel, hvor stor ungen blir osv.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...