solrose1 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 hei.. ja nå har jeg begynt å få fotsone,reflexologi+øreakunpunktur..det har så langt hjulpet meg med å få stabil syklus igjen...hun terapauten hadde veldig tro på at det skal lykkes oss å bli gravid...hun har hjulpet mange barnløse.. idag fikk jeg mensen så starter på ny prøveperidode idag da.. er det noen som kan se om jeg blir gravid denne pp. hva slags kjønn?tvillinger? jeg spår dere gjerne tilbake.. klem,solrose1
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 hei:) ja veit du jeg tror dette kommer til å virke...jeg selv har stor tru på sånt:) jeg får opp en graviditet på deg om ikke alt for lenge...august/september. en gutt ser du noen flere barn på meg?når? og flytting? også..... kanskje du orker å stem? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
solrose1 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 takk forat du tok deg tid..har spåd deg..sente privat meld. klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 får opp aug/sept d ei jente til deg. Kan du se på meg?når blir jeg gravid og kjønn?
solrose1 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2010 hei..takk for at du så på meg... jeg tror du blir gravid snart..får opp høsten jeg..tror august oktober..du får jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå