Gå til innhold

Bugaboo Cameleon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig god vogn! Du kan lese brukererfaringer på Barnevognguiden.no.

Den selges i Norge, ja. På Barnas hus og Babyshop. Kan bestilles via nett hos kopbarnvagn.se (Sverige).

Synes den er altfor dyr ny, ingen vogn er i mine øyne verdt så mye som rundt 10 000 kr. Du får den noe rimeligere i denne svenske nettbutikken.

bugaboo cameleon selges i norge ja, som sagt over her på barnas hus og babyshop. På babyshop der jeg kjøpte min koster den vertfall 8499,- splitter ny, og dette er inkl regntrekk og myggnett, altså alt man trenger.. i tillegg har babyshop en medlemsklubb som gjør at man kan få 10% på første kjøp, dvs den blir bare ca 7600. syns ikke dette er så dyrt for en ny, knallgod vogn med alt man trenger. mange vogner er dyrere,feks brio go, urban jungle osv..

syns den virker verdt pengene!

Vi har Bugaboo og er kjempefornøyd. Kjøpte den i høst til ca 7600,-. Det var tilbud + vi fikk de 10% og avslag i stedet for 2 stk trekk.

Har kun brukt bag-delen så langt, og er veldig fornøyd. Jeg har den mye inn og ut av bilen, og det er supert at den er så lett. Det betydde mye for mitt valg. Og den er enkel å manøvrere rundt. Og fungerer greit på grus også, som jeg var bekymret for. Kan bare snu de store hjulene foran.

For oss er den super - mannen er også fornøyd.

Annonse

Har den og ELSKER den :)

Ikke problem med typisk grusvei, de er stort sett harde som asfalt eller iallefall ganske harde.

Derimot er den ikke optimal på svært løs grus, type veldig nygruset vei eller slik singel som ligger rundt hus.

Er heller ikke optimalt på snø, men for grus og snø kan du kjøpe vinterdekk, da er problemet løst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...