Gå til innhold

39+4 og slimproppen har ikke gått... flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan den ha gått, men jeg har ikke sett den? Og til slutt.. MÅ den gå?? Hehe...

Er litt forvirra av den slimpropp-greia :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri sett noen slimpropp, jeg...

Skrevet

40+0 i dag og ingen slimpropp her heller gitt. Er andregangs, så hadde på en måte håpet på å få se den denne gang... He, he.

Det er jo noen som mener at den kan gå litt og litt, og jeg har hele veien hatt veldig slimete utflod. I forrige uke hadde jeg også denne berømte "tegningsblødningen" og da mente legen at det nok var litt/ deler av slimproppen, men det var på ingen måte noen "propp" hos meg hvert fall :-)

Og nei, den MÅ ikke gå. Det er ikke alle som ser noe til den i det hele tatt. Med førstemann så jeg den aldri, så den kom nok sammen med babyen under fødsel...

Skrevet

Slimproppen går uansett hvordan dere vrir å vender på det...

Men man trenger ikke å se den fordi den kan gå sent i fødselsforløpet... Å da tenker man ikke på slimpropp når man ligger der å føder... ;o)

Den kan også se ut som en blank geleklump, manetsak! Den kan være slimete med rødligfarge, ikke en klump... Den kan gå over flere dager... Men da som regel ser man det jo....

Når jeg fikk førstefødte kom slimproppen med riene, med andremann husker jeg ikke helt, men husker jm hadde klumpen på fingrene etter hun hadde vært der oppe å undersøkt åpning...

Så man trenger ikke å se den, men den går engang ;o)

Lykke til i jakten på slimpropp ;o)

Skrevet

Jeg har gitt opp jakten.....! Har termin i mårra og har ikke sett ett døyt av den der proppen... Men har hatt litt mere slimete utflod.... Men null tegningsblødning.

Av og til går den jo ikke før fødselen er ordentlig igang. :-)

Skrevet

Har ikke sett noe til noen slimpropp jeg heller, er 39+5 i dag.

Skrevet

Skulle ønske det fantes en konkret "oppskrift" for hvordan dette skal foregå! Blir litt tullete av å gå og vente på noe når man ikke helt vet hva man kan forvente. Hvor blir nå den slimproppen av, tegningsblødningen, er kynnerne litt kraftigere nå, begynner det med at vannet går eller med rier? Termin i dag og kjenner det ikke er lett å konsentrere seg om så mange andre ting her i verden... vil så gjerne møte nurket nå!

Skrevet

Signerer den, missM79... Man blir helt tullete. Skulle vært en oppskrift på det der. Gleder meg veldig til å se jenta mi nå, og ikke minst å få tilbake kroppen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...