Gå til innhold

Hvor mange skal teste i uke 28?

Anbefalte innlegg

Gjest --- 2pp---
Skrevet

Jeg venter mens 17juli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter mens samme dag som deg, reiser på ferie på fredagen så tenker jeg må ta en test på morningen før avreise:) kjekt å være flere på samme dag:) Lykke til:)

Gjest --- 2pp---
Skrevet

Dette er så spennende :)

Lykke til til deg også :)

Go ferie :))

Skrevet

Jeg venter mens 17, om ikke tanta skulle dukke opp til da vet jeg at jeg ikke trenger å teste før det er gått 5 dager over ikm. Testa ikke positivt på ikm dagen sist jeg ble gravid som endte i en MA.

Masse lykke til til dere :)

Skrevet

IKM tirsdag 13... Så får vi se. Er ikke akkurat plaget med påtrengende symptomer så langt :)

Gjest --- 2pp---
Skrevet

Dette er så spennende altså.. :) Håper den sitter til alle oss :)

Skrevet

har ikm ca den 17.. håper den ikke dukker opp assa..

Skrevet

Tiden går jo så sent, føler jeg har ventet lenge allerede og så er det enda en uke til IKM. I forrige pp trodde jeg at jeg hadde masse symptomer som resulterte i mens, denne pp kjenner jeg ingenting overhodet, men det er jo tidlig enda så kan jo komme:) Noen av dere andre som er begynt å kjenne noen symptomer! Jeg har så lyst at det skal klaffe denne gangen, nå er det snart ett år siden pilleslutt og jeg kjenner jeg blir mer og mer nervøs hvor hver negativ test, tenk om vi ikke klarer det på egenhånd?

Får bare krysse fingrene:)

Gjest --- 2pp---
Skrevet

Håper det sitter til oss alle :)

Kjenner ingen symptomer jeg nei.. stikker litt i venstre side på magen bare, vet ikke om det betyr noe??

Skrevet

Jeg skal også teste i uke 28, nærmere bestemt 12. juli. Jeg har derimot ikke klart å vente og testet i går (4 dager før) med CB og der kom det noe som kunne minne om en skyggestrek. Jeg bestemte meg derfor for å sjekke i dag igjen, men hadde bare QR, men den var så skyggefri at man kunne blitt snøblind av mindre. Mitt ørlille håp er derfor redusert kraftig. Har bestemt meg for å vente et par dager før jeg tester noe mer. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan vente til tirsdag morgen.... for kommer tanta kommer hun mandag kveld (man kan si mye om henne, men presis er hun)... men det er altså umulig for meg. Her skal det svis av test etter test....

Ja, ja, den som lever får se!

Lykke til - til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...