vennendin Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har en jente på 11 mnd som har hatt diare i snart en mnd. Hun er ellers frisk og rask, men ikke fått noen tenner enda. Kan det ha noe med dette å gjøre? Eller er det bare tull?
Sweet Amber Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Mange har lagt merke til at tenner kommer omtrent samtidig som diare og/eller feber. Hva som forårsaker hva vet jeg ikke, men det er jo ellers et litt merkelig sammentreff om det ikke har noe med hverandre å gjøre:) Men da er det stort sett snakk om noen dager, eller ei uke. Diare i en måned høres ganske lenge ut og jeg ville nok ha hørt med en lege sånn i tilfelle. Kanskje noe i kostholdet som bør endres, eller noe hun kan få medisiner for?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Min sønn har verken hatt diare eller feber når han har fått de tre tennene han har.
Cornelianelia Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Minstegutten min har hatt diare ved tannutbrudd flere ganger. Men diare i en måned høres jo ganske mye ut. Kan hende du burde sjekke henne. Kanskje hun reagerer på noe hun spiser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå