Gå til innhold

Termin i morgen og tett i pappen :(

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Ikke akkurat det mest ideelle tidspunktet å bli tett i nesen på tenker jeg :P

Er vel tungt nok å puste i en fødsel vil jeg tro om ikke man skal være tett samtidig.

Får håpe det går over kjempefort slik at ting går så glatt som overhode mulig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøs på med saltvannspay, Bjørnen! (Den med menthol er veldig bra) Og ha vanlig nesespray i back up med på føden hvis det tetter seg skikkelig og du typisk nok havner i fødsel samtidig ;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg driver med saltvannspray, men det funker kanskje 30 min i slengen :P

Bedre enn ingenting uansett da!

Ja tenkte jeg skulle innom apoteket og kjøpe meg nesespray og legge i veska, så det er mulig å puste gjennom en fødsel hvis den starter snart ;)

Skrevet

Her funker kun nesespray, jeg går på den for barn.Har brukt det i minst 1 år nå.Det var værst under IVF-behandlingene.Nå sprayer jeg kun hver kveld.Ikke alltid d en gang.

Saltvannsspray...sorry...det er for svakt her i gården.Men det desinfiserer i det minste.

Masse lykke til,BC!Kjør på med spray.Det letter!

Skrevet

Husker jeg ble skikkelig forkjøla tidligere i svangerskapet, og brukte saltvannspray etter saltvannspray - omtrent null effekt på de der, det er så frustrerende! :s

Men den med menthol gjorde virkelig susen - det er kanskje følelsen av at det åpner opp litt mer pga mentolen, som har effekt også :)

Det snakkes mye om bruk av vanlig nesespray under graviditeten, men ikke søren om jeg hadde lagt på føden og vært potte tett :D så kjøp deg en sånn, de funker hvert fall!

Skrevet

Kjenner meg igjen!!

Starta m tette bihuler forrige uke og er nå mest forkjøla, kun litt vondt i ene kinnet:(( Og 3 uker til terminen.....

Er også litt engstelig for å bli liggende i fødsel med potte tett nese, men skal virkelig teste mentol saltvann, hørtes bedre ut enn bare saltvann...

Har ei venninne som hadde dette som tegn på at det var like før begge ganger, så jeg slenger meg gjerne på det og tar en fødsel om 2-3 uker jeg:))

God bedring m nesa og lykke til m termindato og fødsel:)))

Gleder meg til å høre hvordan du og lillegutten har det!

Skrevet

He, he - blir virkelig tett nese sett på som et tegn på nærstående fødsel...? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...