-S- Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Er 31+2. I går kveld fikk jeg først stikking i magen fra navlen og nedover, og skikkelig nedpress i bekkenet. Kjennes ut som når man har gått skikkelig tissetrengt lenge. Men er ikke det da, vært å tømt meg flere ganger. Har fortsatt dette nedpresset i dag, og i tillegg har det kommet helt tynn utflod som faktisk har gått gjennom buksa.. Kjenner jeg begynner å bli litt bekymra når det ikke gir seg. Men lurer også litt på om det kan være det at lillegutt faktisk har snudd seg med hodet ned!? Har ikke kjent noe særlig med liv etter jeg sto opp i dag (masse liv i går kveld og natt da). Noen med lignende erfaringer?
Galskapens overhode Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 jeg ville vært bekymret jeg også.. Hvis dette ikke gir seg nå, så ringer du på føden og ber om en sjekk.. Hvis utfloden er så tynn og det kommer såpass masse at det går gjennom buksa, så kan det være fostervann.. I første svangerskap gikk vannet 33+6.. Barnet ble tatt med ks 3 dager senere pga ingen utvikling i fødselsforløpet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå