Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 I dag drar mann og barn på ferie, men jeg må jobbe en uke til før jeg kan slutte meg til dem. Ser at det meldes om fint og varmt vær i helga, og siden jeg er alene, kunne jeg tenkt meg å prøve ut en av naturiststrendene i Oslo-området. Noen som har en å anbefale, eventuelt fraråde? Har aldri vært der før selv, og er jo litt spent. Siden jeg er barnefri, så orker jeg ikke dra til en av de vanlige strendene, hvor det kryr av skrikende barn.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Går ikke på slike strender selv, men har lest mye negativt om Svartskog i Oppegård, så den bør du vel styre unna. Ellers er det sikkert mest folk på Huk/Bygdøy.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Har ingen erfaring, men Huk er jo den "velkjente" naturiststranden, og det er vel den største tror jeg. Annet en det er det vel noe naturistgreier oppe ved Sognsvann, tror jeg? Er ikke helt sikker, men det er jo innsjø igjen.
Papegøyeblomst Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Jeg drar alltid på Naturiststranda på Huk når jeg drar alene - det er en veldig avslappet stemning der syns jeg- man slipper bråk og støy, musikk og fotballer i hodet.. Selv er jeg ganske overvektig, og hater hvordan jeg ser ut i bikini - men på nakenstranda har du alle kroppstyper representert, og ingen som glaner på deg, så der føler jeg meg vel. Det er svært lite spennende å se på der, hehe... Det er fint å bade der, ikke så langgrunnt som på "vanlige" Huk. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Det stedet ved Sognsvann heter vel Svartkulp, tror jeg. Skal være mest menn som går der, overvekt av homofile. Ikke helt enkelt å komme seg ut i vannet heller, har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Huk er stedet du reiser om du skal reise alene. Svartskog er en sexstrand hvor folk resier for å sexse. Kalvøya uten for Sandvika har også en plass har vært der en gang selv fin plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå