Gå til innhold

UL og tom/full blære-korleis var det der igjen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra med urin i blæra for da funker alt som det skal så vidt jeg har forstått..

Jeg må tilbake i uke 32 for å sjekke ut dette da det var urin i nyrebekkenet(?), men også litt i blæra så mest sannsynlig var alt i orden, men de skulle sjekke om den hadde minsket/blitt forstørret. Var visst ikke no big deal hvis det var slik. Lillebror kunne slite med urinveisinfeksjoner og det skal jeg nå takle;)

jeg ar vært på ul 2 ganger ogikke fått noe beskjed att den skulle være tom osv..

siste gang var litt haste sak og de nevnte det ikke.

Husker første gang så gikk jeg på do før jeg var på ul =)

lykke til=)

Annonse

Står ikkje noko i papira mine frå sjukehuset om det denne gongen. Forige svangerskap fekk eg med i brevet om UL punkt for kva UL ved det sjukehuset inneber. Der står det: Ved undersøkinga bør urinblæra ikkje vera heilt tom. Du bør ikkje late vatnet den siste timen før undersøkinga. Veit ikkje om detta har endra seg dei siste åra...

Takk for svar!! Ja, var mi blære eg tenkte på. Meinte bestemt at det vart sagt noko slikt forrige svangerskap, men på innkallinga denne gongen stod det ingenting. Vil gjerne at undersøkinga skal vere så grundig som mogleg sidan eg har hatt litt komplikasjonar, så då skal eg ikkje late vatnet timen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...