januar-jenta Skrevet 8. juli 2010 #1 Del Skrevet 8. juli 2010 Holdt meg litt unna de siste 2 ukene, da det ble ganske tøft å få enda en nedtur. Vært 1 uke på leir, hvor jeg har jobbet... med 40 barn. Da har jeg fått tankene på andre ting, hehe... utrolig gøy da. Jeg lurer på et par ting: Denne syklusen her har jeg pause, og har ikke gjort noe som helst eller tatt noe som helst av medisiner. Eggløsning er rundt hjørnet.... og igår begynte puppene mine å bli tunge og brystvortene er såre. Dette skjer alltid etter EL for min del. Kan jeg ha hatt el uten å vite om det?? Jeg er på dag 14 idag, og har igrunn tatt el-tester siden dag 11 bare for å følge med på kroppen min og hva som skjer. Jeg har aldri hatt el før dag 13...og det var med masse medisiner. Vanlig el-tid for meg i vanlige sykluser er dag 15-19. En annen ting... de siste par ukene har jeg vært skikkelig svimmel. Hvis jeg reiser meg opp og begynner å gå med en gang, etc. Aldri hatt det sånn før. Tenkte jeg skulle få dratt og sjekket jern i blodet. Kan det være at kroppen sliter litt etter alle de hormonene den fikk i forrige syklus? Noen som har opple vd lingnende? Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test, og masse lykke til til dere som venter i spenning. S.Lindenberg anbefalte meg å gå for lavstimulert IVF igjen, og ikke ta en inseminasjon....så da må jeg spare litt. Så blir nok ikke noe ny tur på meg før utpå høsten:( Ha en fin fin dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142068335-jeg-er-fortsatt-i-kulissene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar som et egg! Skrevet 8. juli 2010 #2 Del Skrevet 8. juli 2010 Bra at du fortsatt henger med:) Jeg har ikke opplevd svimmelhet etter medisinbruken, men det er sikkert lurt å få sjekket det opp hvis det har vart en stund! Når det gjelder eggløsning, så har mine sykluser vært helt ute å kjøre i de pausene jeg har hatt uten medisiner. I en av pausene var den på 45 dager, og i den andre på 21. Så det kan godt hende eggløsningen kom for tidlig hos deg. Håper pausen du må ha gjør at du får energi, og at du får slappet av litt. I min lengste pause på 2 mndr, var jeg først veldig utålmodig og tenkte at jeg mistet mye tid. Men etterpå kjente jeg at det hadde vært godt å tenke på noe annet, ikke telle dager eller ta medisiner, og kose meg med vin. God sommer, og lykke til til høsten igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142068335-jeg-er-fortsatt-i-kulissene/#findComment-142069604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull38 Skrevet 8. juli 2010 #3 Del Skrevet 8. juli 2010 Bra du ikke har glemt oss selv om du har en pause:-) Har også vært en del svimmel, og har hatt en del episoder der jeg plutselig har fått en følelse av at jeg kom til å svime av. Selv når jeg sitter kan det komme. Hadde to slike på en dag, så skal følge litt med det der. Har tenkt på om jeg skulle fått sjekket jernlagrene, for jeg hadde veldig lite jern da jeg hadde stoffskifteproblemene og gikk da lenge på de sterkeste jerntablettene. Syklusene kan komme litt ut av kontroll pga hormonene. Selv merker jeg nesten aldri når jeg har eggløsning. Nå går jeg bare og venter på at mensen skal dukke opp. Har kjentes ut som den var rett rundt hjørnet i en uke nå, og både tirsd, onsd og i dag har jeg vært helt sikker på at den kom.... Bruker ikke ha mensenfølelse så lenge før den dukker opp! Men, er forhåpentligvis snart i gang med 3. IVF:-) Ha en riktig god sommer:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142068335-jeg-er-fortsatt-i-kulissene/#findComment-142072059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå