Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det rare er det at jeg til vanlig har en knall stødig syklus som det så og si går an å skru klokken etter. Nå er jeg 3 dager over ikm og ingen tr er å se. testet meg en dag over, men den var negativ.( litt småparanoid etter at jeg ble gravid på pillen med førstemann.)

Vi er ikke aktive prøvere, men jeg går ikke på piller eller noe annet så muligheten for at jeg er gravid er jo der, er den ikke? Er det andre med fast syklus som har opplevd dette? kan det hende at jeg er gravid selv om jeg fikk negativ test..? hmmm..

Hadde vært fint om tr kom nå snart om hun kommer, for vi reiser til syden om en uke ;o) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du akkurat slutta på pilla? da kan jo syklusen bli litt rar:) jeg ble gravid rett etter pilleslutt i desember, og da sa legen at etter pille slutt så visste man ikke når eggløsning var;) kan jo være at du er gravid, du får teste igjen:D jeg er også 3 dager over ikm, fått noen skyggestreker på billigtester, men tror ikke det stemmer, en cb i dag var negativ! Jeg skal også til syden om 8 dager å syns ikm kan komme nå hvis den skal komme;)

Skrevet

nei jeg har ikke det, har ikke gått på pillen siden februar og syklusen har vært 32 dager konstant hele tiden... Jeg tror absolutt ikke at jeg er gravid for hvor er alle symptomene? og jeg har jo testet negativt 1 dag over ikm...

hadde vært kjekt om jeg var gravid :) har hett en litt sånn skjer det så skjer det holdning i det siste meg og sambo :) hihi...

nå er jeg altså 4 dager over ikm eller var det 5, 4-5 ca... er ikke det litt mye? bør jeg teste igjen?

Skrevet

har du testet "meg og veslegutt" ?? hvordan ligger det an hos deg? får håpe at vi kan slå følge inn på 1 tri sammen :)

Skrevet

hei hmmm?:) føler meg ganske hmm nå jeg også;) Ikke fått ikm og er 4 dager over.. har også vært uggen og vonde pupper ei stund nå.. har testa ja, eneste at jeg skimta enn skyggestrek med litt farge i dag.. redd d bare er innbilning.. kjøpt meg cb nå som eg skal teste med etterpå;) blir gal av å ikke vite, enten får ikm komme eller så får den vente i 8 mnd,hehe:):) skal jo til syden om en uke:D

Skrevet

hehe, vi er i samme båt... :) fint å vite at det ikke er bare meg :)

jeg reiser på torsdag neste uke og vil så gjerne være ferdig med tr om hun kommer!!! Hvor har den røde damen tatt veien henn?

Skrevet

hvordan går det med deg "meg og veslegutt"? her har tr gått i dvale og kommer ikke tilbake før i mars en eller annen gang forhåpentligvis :)

herlig, men skummelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...