februar11 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har lenge vært plaget av svette under armene (veldig ubehagelig) og i den forbindelse har jeg brukt aluminiumsklorid kjøpt på apotek ca 1-2 dager i uken, er det noen som har erfaring med dette under graviditet? Er 9 uker på vei å har ikke brukt den nå, men i dag kjenner jeg at jeg virkelig MÅ gjøre noe snart, lukter veldig sterkt når man er gravid, og det SYNER godt på klærne når man går rundt våt under armene
Smykkemaja Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hei! Jeg bruker dette selv sånn av og til, men er en stund siden nå. Søkte litt på nett å fant dette svaret: Du må gerne bruge aluminiumklorid under din graviditet. Produktet indeholder hverken parfume eller konservering og ingen af de hormonforstyrrende stoffer - som især gravide bør undgå. Se listen her: http://www.forbrugerraadet.dk/tema/hormonkemi/17-hormonforstyrrende-stoffer/ Under graviditeten forandrer kvinden sig meget. Det er muligt, at din hud vil reagere kraftigere på det relativt skrappe produkt. I det tilfælde kan du i første omgang skifte om til linimentet uden sprit. Håper du ble litt klokere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå