MammaJuli Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Hei. har termin 18 juli, noen som kan se når jeg vil føde lille prinsessen min ? Hilsen 10.03.84
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 hei får opp den 26 juli desverre:( håper jeg tar feil for din del;) uansett lykke til kanskje du orker å stem? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
MammaJuli Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Jaja, sånn kan det være.. Kan du se noe om vekt på den lille prinsessen min? og om fødselen vil gå bra???? Tusen takk for at du svarte Kimby
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 hun unskyld hahahaahaha det er så lett å si han til babyene
MammaJuli Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2010 Nå ble jeg bekymret her... sitter egentlig med tårer i øynene nå, har nettopp vært hos legen og SF målene er veldig lavt, har fått ultralyd time den 20. 4 dager etter termin. Legen var bekymret, og ringte til sykehuset, men de sa at jeg skulle beholde timen, siden det var ikke så mye de kunne gjøre alikevel. ble ikke mindre bekymret av dette. er redd for at noe skal være galt. føler at noe ikke blir sagt til meg..... grusom følelse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå