Gjest Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 For en stund tilbake fikk vi 1000kr av min bestemor som vi kunne bruke på noe vi trenger til babyen. Nå, 2mnd før termin, er hun blitt så syk at det er ikke sikkert hun får oppleve å bli oldemor.. Jeg har lyst å bruke de pengene på noe spesielt som kan bety litt.. Vi har dessuten det vi trenger av utstyr og klær... Er det noen av dere som har noen ideer?
nr 2! <3 Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 smykke, så kan dere få d gravert m navn på babyen. og evt at d e fra oldemor?
mormia Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Eller en kjempefin sparebøsse?? Med gravering på?? Mange fine som kan bestilles fra danmark med plass til gravering.
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Trist å høre og håper at får vist frem den lille for oldemor.. Venter du gutt eller jente? Vi fikk i dåpsgave til vår jente et sølvhjerte som var en rangle. Hun er nå 1 år og liker fremdeles å gå med den. Blitt noen bitemerker og hakk i den og det synes vi er sjarmerende. Skal snart legge den bort å gi henne den når hun blir stor. Det er gravert inn navnet hennes og dåpsdatoen, men man kan jo gravere inn fødselsdatoen i stede. Synes det er et fint minne og noe du kan fortelle om når de blir større. Hvis det er en gutt du venter og dere er litt friluftsmennesker kan dere kjøpe en fin kniv som gutten kan bruke når han blir stor. Her går det også ann å gravere inn navn og dato både på kniv og slire. Begge delene kan du bestille på nett. Vet at hjerte kan kjøpes på en dansk nettside. De graverer inn det du ønsker før de sender det til deg. I finnmark har de en smed som lager kniver. Det kan du også bestille på nett og bestemme deg for hva som skal stå på kniven før de sender den til deg.. Det var mine ideer sån på sparke. Kommer sikkert på mer etter hvert.. Håper at du får mange gode ideer fra andre hær inne også. Kristine
jonapona Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Ett kunstverk som kan henge på barnets rom kanskje? Selv har jeg sansen for Gunilla Holm Platous ku-bilder. Passer for barn og voksne.
noepågang FØDT Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 vi fikk ei sølvskje av oldefar til gutten våres. den er større en ei teskje, kalles vell for barneskje. den har vært masse brukt og blir fortsatt brukt. den er gravert med en hilsen fra oldefar. Tenker ofte på han pga skjeia og siden han gikk bort året etter han ble født syns æ d er et flott minne. Gutten våres er 3,5 no og kalle skjeia for oldefarskeja.. ikkje at han huske han men vi har bilda... fåes kjøpt på aille gullsmeda
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Tusen takk for tips! -De er notert ned:) Vi venter en liten gutt.. Et sølvhjerte med rangle er en god idé! Der kan jeg vel og få gravert inn en liten hilsen el... Ellers har jeg tenkt på et pledd.. kanskje med en påsydd hilsen fra Oldemor... Kom gjerne med flere ideer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå