Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har lest så utrolig mye om dine evner her inne, og etter å ha forsøkt flere medier tenkte jeg at du kanskje kunne hjelpe meg! Mannen min mistet gifteringen i begynnelsen av juni, det står gravert: Sola skinner Marita, 26.08.09 inni ringen.... kan du finne den?? *venter i spenning**
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 jeg får opp gress og et hvitt eller ganske så lyst hus..ser ut som hvitt. det står noen busker eller tre ved det og ringen ligger en plass mellom de buskene og huset
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 så rart d ikke kom opp at jeg svarte ??? kanskje du orker å stem? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2010 No har e stemt! Kor i nordland bor du? Ska ut å ransake hagen en gang til! De beskrivelsene du gav stemmer nøyaktig med de misstankene vi har hatt fra dag en!!! Tuuusen takk! Skal sende en pm når (hvis) vi klarer å finne den!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå