Gå til innhold

God sommer jenter!!! (jeg tar LANG pause)

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager igjen til vi gifter oss!

...desverre grunnen den anledningen kommer da også oppfølgingsspørsmålet om barn... Ordene fra mine foreldre etter utallige diskusjoner om temaet; "Livet er ikke verdt noe før en får barn.." o.l. sitter som klistra i huet mitt nå, etter alt maset fra den kanten...orker ikke mer av det.. orker ikke innom her lengre, engang. Stikker bare innom kranglesiden og anonymforum for litt lett underholdning når jeg kjeder meg alene om kveldene. Hehe.

Jeg vil bli den sterke jenta som var sikker på segselv, igjen. Jeg har mistet henne en plass de siste to årene... Og jeg knekker lettere enn et sugerør. Så....da er det best å legge det bort en stund. Klarer bare ikke mer baby-mas fra alle kanter.. ALLE!! Det gjør så vondt..

Ha en fantastisk sommer jenter. Håper det blir tomt her inne til høsten!!!!! Jeg gir ikke opp det å få barn, men må bare få det bort nå, så jeg kan glede meg til å bli konen til drømmemannen min, finne meg en karriere og få alt på plass igjen. Trenger MEG nå..ikke den jeg har blitt til :-|

Masse lykke, lykke til, alle sammen, og takk for god støtte til noen av dere! Fortsetter å krysse fingrene for dere "gamle" slitere!! :) Unner dere en billett ut herifra, mer enn alt!!!!

(ingen nevnt, ingen glemt o.s.v.) :)

Kan fort skje at jeg tryner innom her på en god dag, for oppdateringer da :) (de gode dagene er bare veldig langt vekke akkurat nå)

Stooore og mange klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke masse til med alt Drømme!!!

Håper den store dagen deres blir JUST som du drømmer om!!!!

Den lille spiren sitter akkurat når det er meningen at den skal sitte.. Håper det blir før enn siden...

Kos deg masse i sommer da... GOD SOMMER...

hilsen en gammel sliter

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det med usikkerheten og svakheten som bare vokser med alt maset fra alle kanter, ja. Det er utrolig slitsomt og vondt!

Vil bare oenske deg masse lykke til, og naa maa du bare konsentrere deg om den store dagen din og nyt alt med den! Haaper den blir alt du har droemt om og perfekt paa alle maater!

Vi sees da!

Klem.

Skrevet

Masse lykke til kjære deg<3 giftet meg i mars så jeg kan med trygghet si at du kan glede deg:) det er fantastisk:) masse lykke til på den store dagen og i fremtiden og jeg krysser alt jeg har for at det ordner seg for deg,og det vet jeg det gjør ;) det er mottoet mitt..det ordner seg :) man blir litt sprø av disse forumene jeg er enig:) ta deg en solid pause og glem alt å bare vær lykkelig kone å mann å kos dere som gift :) så kommer resten etterpå :) bruk myye tid på dere :) Stoooooooooooooooooooooooooor klem fra meg :):):):):)<3

Skrevet

Masse masse lykke til med bryllup og alle dedagene som kommer. En pause kan være godt, og plutselig en dag er du deg selv igjen ,-D Ta tia til hjelp!

Kan anbefale akupunktur i pauseperioden, for å få en eventuelt kropp i ubalanse tilbake i rett spor. Jeg har god erfaring med det ,-D

Stor klem og lykke til

Skrevet

God ferie Snuppa:)

Neste gang vi hører fra deg er du glitt frue:) Koz deg med alt du har fremfor deg, måtte du få herlige og minnerike dager:) God sommer....

Varm klem fra meg:)

Skrevet

God sommer til deg Drømme :)

Ønsker deg lykke til på den store dagen din, blir sikkert en flott og minnerik dag <3

Stor klem fra meg :)

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen på forhånd! Ta deg en goood og lang pause herifra og nyt hverandre!! Ta dere tid til å være DERE!!!

Jeg ønsker deg all lykke! Og håper ikke å se deg her inne på "Bli gravid" neste gang!

Husk; livet ER verdt noe - uansett!

stooooor klem fra

Skrevet

Til lykke med bryllup og riktig god sommer! Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...