BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Long time, no see. Har maattet la vaere proevinga denne mnd grunnet familiebesoek. Kjedelig... Fikk ogsaa fjernet en polypp paa livmormunnen saa det er mulig vi hadde maattet vente likevel, men naa er jeg saa utolvmodig! Gaar og venter paa tanta naa i disse dager, som kommer litt etter litt og ergrer meg groenn!!! Skal til sjekk ogsaa etter det saa da blir det vel "programert samleie" igjen. Og gaar det ikke denne mnd maa vi igjen hoppe over august, for da reiser jeg til Norge paa ferie alene. Kjenner jeg blir mer og mer stressa med alt dette her, og det er jo akkurat det man IKKE maa bli! -Boer unngaas paa alle maater, men jeg greier ikke aa faa det ut av tankene! Sexen blir liksom bare for "babylaginga" sin skyld og det blir hele tiden lagt vekt paa tidspunkt, stillinger, etc ALT med tanke paa at naa "MAA" jeg liksom skynde meg aa bli gravid! Jeg vet jo at vi har det vanskelig for at det skal klaffe, og jeg blir saa utrolig negativ! Flere som "toever" saann som det her? Hva gjoer dere for aa slappe av og ta det hele med ro og naturlighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå