Gå til innhold

babywatcher..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt meg en babywatcher, men når samboeren min fikk vite det, ble han sint. Så det jeg nå lurer på, dersom jeg ikke får levere den tilbake, er det da noen som vil kjøpe den av meg? Det blir selvfølgelig avslag i prisen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor sint??? Hmmm...

samboeren min er så glad han får høre hjertelyden til den lille han... han kjenner ikke livet i magen som vi gjør.. så det er jo dems måte å komme nermere babayen på mener jeg!!!

Skrevet

Sint??hvorfor det ??

Skrevet

Dersom jeg ikke skulle finne hjertelyden, kom jeg til å bli hysterisk å greier..han har sikkert rett i det, men jeg trodde han skulle bli LITT gla da. Men derfor ble han sint!!!!! Jaja...

Skrevet

Syns også det var litt drøyt å bli sint for det.. Hva med å ha den bare du..? Også kan du bruke den for deg selv? Bare husk å ikke bli hysterisk hvis du ikke hører noe, for da blir det kanskje litt vanskelig å forklare ;) (men jeg skjønner hva han mener altså..)

Hvis du virkelig vil selge den, så vil jeg gjerne kjøpe den jeg! Så send meg en melding hvis det er det du bestemmer deg for! :)

Skrevet

han trenger ikke høre hjertelyden han... men hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt den :) det er bare sååå koselig å høre den.. å lettere blir det å finne den når du er litt lenger på vei... jeg fant hjertelyden for noen dager siden å var da akkurat 11 uker... :)

Skrevet

Behold den du :) selg den etter at du har hørt hjertelyden. På den måten har du hørt hjertelyden og blitt kvitt den :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...