Gå til innhold

Venter barn nr 5. Flere som snart har mange barn?

Anbefalte innlegg

Her er baby nr 5 foreløpig trygt plassert i magen. Blir en spennende tid framover. Håper jeg ikke blir dårlig, for jeg har ikke lyst til å dele det med omverdenen enda. Forventer mange "morsomme" kommentarer. Vil være sikker på at det går bra først.

Flere her inne som venter nr 4,5,6......?

Fortsetter under...

Venter nr 4 i februar:) har 3 gutter på 9,5 og 16 mnd....men dette blir den siste:) Blir 30 år til høsten så da har jeg vel gjort mitt,hehe:)

Men gøy med mange barn...samboer har 2 fra før så dette blir nr 6 tilsammen:)

Venter nr 4 i mars, håper veldig at dette går veien.. Har 2 gutter og ei jente fra før. Kommer nok til å overraske et par stykker her også, noen få vet at vi har mistet et par ganger tidligere..

krysser for lykke og hell til oss alle!

Så koselig at vi er flere!

Vi har også mistet to ganger før (mellom nr 3 og 4). Den en MA ble ikke oppdaget før på ordinær ul i uke 18 (babyen døde 3-5 uker før), så det var en tøff tid. Ble godt fulgt opp sist med to tidlige ul. Er veldig usikker denne gangen om jeg ønsker ul. Er forferdelig redd før jeg skal inn. Fikk litt sjokk av å se den døde babyen den gangen, og har problemer med ul etter det. Sliter til og med med å se det på tv:). Men, problemet mitt er at kroppen aldri ga noen tegn på at noe var galt. Alle tegn var der hele tiden, så jeg føler at jeg ikke kan stole på at alt er i orden. Lurer på om jeg skulle prøve å få tidlig ul rundt uke 11-12, så jeg i hvert fall slipper å oppdage det sent igjen. Har egentlig ikke lyst til å la de på legekontoret vite det enda heller (ja, jeg vet det er teit:) ).

Vi får se om jeg ringer for å diskutere det med fastlegen min. Hun er veldig grei, heldigvis.

Hva med dere? Noen flere som skal ha tidlig ul?

Hei! Venter nummer 4. Har to gutter og ei jente fra før, og er veldig spent på hvem som gjemmer seg i magen. Hadde MA i september -09, i uke 11+5, så jeg har enda ikke helt begynt å håpe helt at dette går bra.

Er på ferie nå, men har bestilt vanlig legetime når jeg kommer hjem. Er da 11+6, og finner ikke legen hjertelyd da blir det helt grusomt... Mannen skal være med heldigvis.

Annonse

Huff, skjønner godt at du har litt hetta for UL ja, uke 18 er veldig seint å miste, og vi lærer jo at faren er over etter uke 12..Heldigvis stemmer det som oftes. Føler med deg, slikt skal man slippe..

Vi mistet i MA uke 11, trodde også at alt var ok, var på UL pga litt brunlig utflod et par ganger.

Fikk sjokk på UL, det var ille, i ettertid ser jeg at jeg har oversett signal jeg burde ha tatt, jeg har jo vært gravid ganske mange ganger, men jeg ville nok ikke se de signalene..

Nå er jeg jo kanskje litt for oppmerksom da, kjenner etter hele tiden, det føles bra så jeg har godt håp.

Tenker nok at det er bra å vite så tidlig som mulig om noe er galt, derfor tror jeg det blir UL når jeg har rundet uke 7, kommer til å være helt forferdelig men likevel lettere enn å få beskjed mange uker senere...

Blir litt matt bare ved tanken, men på ferie med søster og svigerinner kommer dette til å bli vanskelig å skjule, da er det mindre farlig å bli avslørt hvis man har sett et lite hjerte...håpe håpe...

Bor du på et lite sted siden du ikke engang vil la legekontoret finne ut?

Morsomt at vi er så mange med huset fullt...

Hei,

Så kjekt å høre at det er flere av oss her inne:) Jeg venter også barn nr 5. Har fått tre gutter og en jente, men mistet eldstemann for flere år siden så jeg har bare tre og en i magen nå. Minstemann er bare et år så blir spennende med to så små.

Vi har fortalt familien om barnet som er i vente siden jeg blir veldig dårlig. Var ikke så veldig positiv reaksjon fra mine foreldre så det var litt sårende, men men vi gleder oss hvertfall:)

Lykke til til alle dere andre som har flere barn fra før:)

Så godt å lese om at ikke alle har møtt bare negative reaksjoner. Jeg gruer meg veldig til fortelle det på jobb. Sist var jeg en del sykemeldt, så håper jeg ikke blir det nå. Er lærer, så det er slitsomt for de på trinnet hvis jeg i perioder blir borte, og det trinnet jeg skal på nå var så glade for å få "stabile" folk. Satser på å jobbe så lenge som mulig, og at jeg ikke blir dårlig. Forrige gang ble jeg dårlig i løpet av uke 6, og det varte til uke 14. Jeg har blitt dårligere og dårligere for hvert sv.skap, så jeg håper det ikke fortsetter....:).

Drar på ferie nå over helga til svigers. De reiser videre etter en uke sammen med oss, så jeg satser på at jeg i hvert fall ikke har blitt dårlig før de har reist-. Har ikke lyst til å dele det med noen i familien enda. Har fortalt det til en god vennnine bare for å si til henne at hun må gjerne begynne å tenke på nr 2, så vi kan ha perm. sammen :)

Hei. Jeg venter mitt fjerde barn, min samboer sitt andre, så nå blir det 5 barn tilsammen annen hver helg, vi har fått bare positive tilbakemeldinger fra familie, og venner,men noen kommer gjerne med noen rare komentarer,som jeg synes dem kan holde for seg selv.

Lykke til alle sammen. kos dere og skit i dem som kommer med komentarer som " skal dere befolke verden alene"," ja nå er det vel nok, kutte strengen nå vel", tror egentlig dem bare er sjalu. fikk slev en sånn komentar i helga, og sladret til svigermor og hun ordnet opp, han ringte å sa unnskyld.:)

Annonse

Hei!

Jeg venter også nummer 5, er 9+0 idag.

Vi har ikke fortalt det til noen ennå, gruer oss litt for reaksjonene... Så jeg tror det blir vår lille hemmelighet enda noen-mange- uker!

Yngsten er 1,5 år, så det blir to tette. Nå håper vi virkelig at det ikke er tvillinger, for DA sliter vi! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...