Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #26 Skrevet 8. juli 2010 09:22: Ser du virkelig et problem i at mannen kommenterer magen? Herregud, nå må du gi deg. Hva slags sinna-forhold er det du lever i hvis såpass ikke er lov en gang? Og uansett: Hva er så galt med å "jåle seg opp" for mannen i så fall? Mannen min er skikkelig puppe-mann, og han kan til og med "forsvinne" litt hvis det dukker opp en pupp og to og tre på TV eller i filmer. Det er det han liker å se på hos damer. Så hvorfor skal jeg da gå rundt med vrengte lommer og ta fra ham gleden når jeg vet hvor viktig det er for ham? IKke det at jeg ville gjort noe kun for hans del, om jeg gjør så er det hovedsakelig for min misnøye. Men hva så om jeg _hadde_ gjort det?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #27 Skrevet 8. juli 2010 Da har du nok hatt for mye i for den opprinnelige størrelsen. Om en putter i til en blir sprengt til ytterpunktet så får en pupper deretter også. Var det ikke 300 g Lene Alexandra hadde også før hun tok de ut?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #28 Skrevet 8. juli 2010 Jeg er ganske stor, 178 cm og 70 kg, så jeg reagerte ikke på størrelsen da jeg var på konsultasjonen. Legen sa at han skulle legge inn så det ble naturlig, hehe, men naturlig for en kosmetisk kirurg er kanskje ikke det samme som naturlig for oss ?? De virker ikke sprengte på noen måte heller, altså, så mistenker heller ikke at kirurgen har stappet inn det han kunne... Men bh uten innlegg passer de veldig, veldig fint til kroppen min, men jeg syns ikke de ser naturlige ut med mindre jeg står rett med armene langs sidene og slapper av. Hvis jeg trekker skuldrene bakover og retter ryggen, kommer kuleformen frem. Det er det som er guffent, at når man beveger seg naturlig, skal det så lite til før silikonen popper frem! Dere som sier at det ser naturlig ut; ser det ikke kunstig ut under visse omstendigheter ?? Nå er det 10 mnd siden jeg gjorde det, vi de kanskje gå seg til ? Er ikke Lene ei lita flis, forresten ? Jeg blir nok en kjempe i forhold til henne, vil jeg tro! :-D
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #30 Skrevet 8. juli 2010 aha, tenkte at det var 600 til sammens jeg. My bad! Men ja, slik stil som "de der" kjører med silikon hadde vært totalt uaktuellt for min del, men for å rette opp med bare littegrann.. Jah, hvorfor ikke? man skal da føle seg vel og slippe å se ut som en 50-åring i en alder av 30 :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #31 Skrevet 8. juli 2010 600 i hver ?? Til den lille kroppen ! Skjønner ikke hvordan det kan føles som noe annet enn helt sykt! En annen ting - sover dere på magen ? Jeg kan IKKE SOVE på magen, det er ubehagelig og til dels smertefullt.
Hopptetussa90 Skrevet 8. juli 2010 #32 Skrevet 8. juli 2010 Da jeg hadde 245 g, noe som er lite, kunne man ikke se det. Det "poppet" ikke ut noen steder heller. Nå ska det nevnes at jeg da var nesten 10 kg tyngre enn det jeg er i dag. Nå har jeg lagt inn større proteser og veier mindre så selvsagt ser man at puppene mine er fake. Kunne ikke brydd meg mindre.
Hopptetussa90 Skrevet 8. juli 2010 #33 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har også 600 g i hver, men er også 10 cm høyere enn Lene A De er store, men ikke altfor store. Og nei, jeg kan ikke sove på magen. Det er ikke smertefullt, men ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #34 Skrevet 8. juli 2010 Så du hadde en del brystvev da du la inn første gang ? Estetisk syns jeg det er trasig når silikonen synes, men med klær på er jeg utrolig fornøyd med å ha fått visuell balanse i kroppen:-D
Hopptetussa90 Skrevet 8. juli 2010 #35 Skrevet 8. juli 2010 E det meg du spør om brystvev 09:51? Vel, nei. Jeg hadde ikke pupper i det hele tatt. Jeg var da 1,68 og 58-59 kg. Hadde litt ekstra fett på kroppen så det syntes ikke
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #36 Skrevet 8. juli 2010 Det der med magesoving er virkelig noe jeg syns kirurgene skal opplyse om! Selv sover jeg kun på rygg eller side, men hadde jeg vært en magesover, hadde jeg blitt temmelig sjokket den dagen jeg oppdaget at det ikke gikk å sove på sånn mer! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå