Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg vil gjerne ha det, men vil ikke at noen skal se at jeg har gjort det. Vil bare "fylle" dem igjen etter to svangerskap, ikke gjøre dem så mye større.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 jeg betalte 25000 i 2002. Nå ligger det vel rundt 27-30 000. Mine ser helt naturlig ut gikk fra A cup til liten C stor B. Har ikke angret et sekund! Er like fornøyd selv etter graviditet og amming, de har bare blitt litt mykere - og det ser jeg på som positivt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 det koster 30 000 nå . jeg var på konsultasjonstime og fikk forklart at de har komt litt lenger i utviklingen så nå blir de ikke like harde som før og tåler myye mer . selfølgelig kan det se naturlig ut så lenge du ikke overdriver. ville bare fylle mine etter amming osv jeg også. men fikk ikke lov pga litt melk igjen,ser fremdeles ikke ut som den skal gi seg etter 2 år vil ha pupper!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg trodde det kostet ca 50.000, så nå ble jeg positivt overrasket. Hvor lenge må jeg vente etter ammeslutt?
Hopptetussa90 Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 De anbefaler å vente minimum 3 mnd etter ammeslutt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 De fleste med silikon i brystene synes selv det ser ekte og naturlig ut. Som oftest tar de helt feil. Har flere venninner som har betrodd meg "hemmeligheten" at brystene ikke er ekte... I 99% av tilfellene ser man med en gang at puppene ikke er ekte, med mindre man har høyhalset ullgenser på seg. Mitt råd er definitivt: Ikke gjør det! Små pupper er mye finere enn silikonpupper.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Problemet er ikke små pupper, men "tomme" pupper.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 pleier å fylle seg opp selv en stund etter ammeslutt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Nåja, si ikke det 21:30. Det er 8 mnd siden ammeslutt for min del, og de blir egentlig bare slappere og slappere. Ser nesten ut som forhud, bare at det er ingen tiss innenfor. For å si det litt teit...
Hopptetussa90 Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Etter min første operasjon var det ingen som så at puppene mine ikke var ekte. Hvordan de ser ut etter en operasjon kommer helt an på hva slags proteser som er brukt. Runde høyprofilsproteser er f.eks mye mer fremtredende enn anatomiske proteser med lav profil. Har man sistnevnte protesetype er det svært vanskelig å avsløre.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 I bikini kan man se det med et halvt øye.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 jeg ville gitt det litt mer tid hvis jeg var deg. hvis du i utgangspunktet, foer amming, var foernoyd med brystene dine. to aar etter jeg sluttet og amme gikk de tilbake til normalen... jeg vurderte brystleoft og er glad for aa se at noen ganger trenger bare kroppen litt tid!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #13 Skrevet 7. juli 2010 Jeg tok mine for 10 år siden. Mine er kjempemyke og naturlige. Nye partnere har ikke merket noe før jeg har sagt noe. Ingen ser det på stranden med mindre jeg er veldig tynn, da ser de unormalt store ut. Husk på at man kan få gigantiske pupper når melken kommer for fullt. Jeg tippet nesten over..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #15 Skrevet 7. juli 2010 lurt på dette selv.. jeg hadde passe B-cup, faste runde pupper jeg var fornøyd med før sv.skap og amming. Etter amming og graviditet har de fått strekkmerker, er tomme og slappe. Stygge rett og slett. Vanskelig å finne bh som passer for de går innover og så ut.. Vil heller ikke ha store pupper, bare fylle de tomme lommene. Det ene brystet har jeg ikke ammet på, men det andre fullammet jeg med i 6 mnd. De ser like ille ut, fikk forderdelig mye melk i starten som sprengte de i stykker nesten. Det er 16 måneder siden jeg sluttet og amme, de er aboslutt ikke blitt finere. Det skal sies at jeg er naturlig tynn, men de var ikke sånn før.. Og jeg er bare 22 år, så synes det er trasig med slapp kropp allerede.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #16 Skrevet 7. juli 2010 Jeg skal ikke ha flere barn, så det trenger jeg gikke tenke på. Takk for svar Rekefaen:) Jeg har egentlig bestemt meg og mannen spanderer (men setter som vilkår at jeg trimmer magen stram igjen først;)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #17 Skrevet 7. juli 2010 jeg la inn for 5 år siden. har anatomisk form pga jeg var veldig tynn da jeg la de inn og ville ikke ha unormalt store, bare naturlig fylde:-) jeg er superfornøyd. hadde hud til en stor c cup og var en liten a. nå er jeg en c cup, noe som ikke ser unaturlig ut siden jeg er 172 høy. betalte 33 000 kr.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #18 Skrevet 7. juli 2010 Egentlig ikke, de var litt "henslengte" før det også før graviditeten og amminga før den minste her også^^
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #19 Skrevet 8. juli 2010 Det er en kjent sak at de fleste med silikonpupper mener de ser helt naturlige ut. Saken er at det er ekstremt lett å se når man har falske pupper. Det at man aldri har fått spørsmål om det, betyr jo ikke at ingen har lagt merke til det. Heller at folk rundt er fintfølende nok til å ikke kommentere, og heller si "Jøss, har du det? Hadde jeg aldri trodd!" Har gjort det noen ganger.
Hopptetussa90 Skrevet 8. juli 2010 #21 Skrevet 8. juli 2010 Da jeg hadde beskjedne 245 g anatomiske proteser var det absolutt ingen som så det. Folk fikk sjokk dersom det kom på banen. Gikk fra a til liten b så det var jo ikke noen markant forskjell. Siste operasjon gikk jeg fra b til e. Det har folk lagt merke til.. Så JODA; det er fullt mulig å ta en opersjon uten at folk ser det.
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #22 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har fått spørsmål et par ganger som"hvor mye kostet de osv.." Men mine er EKTE! Klarte desverre ikke amme noen av mine troll, og så er de litt "kuleformet". Så de som påstår at de kan se silikon på mils avstand, har tatt feil på meg hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #23 Skrevet 8. juli 2010 sitat fra HI: "Jeg har egentlig bestemt meg og mannen spanderer (men setter som vilkår at jeg trimmer magen stram igjen først;)" Hva???? Er det for deg eller mannen du skal jåle deg med nye pupper, egentlig?
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #24 Skrevet 8. juli 2010 Det er sikkert for begge??? ;o) I noen forhold er det nemlig greit å si ifra til hverandre, også om slappe mager!! =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #25 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har lagt inn 300 g med anatomisk form, og ble lovet et helt naturlig resultat. Veeel.....jeg vil si de ser halvnaturlige ut! jeg tenker stadig på om noen vurderer puppene mine som kunstige, og syns selv jeg ser veldig lett at andre har silikon. Jeg går ALDRI med pushup lenger, for det ser jo helt tragisk ut med de to kulene som da popper frem! Det hender jeg tenker at jeg skulle hatt mine gamle tilbake, ja! Det er noe med at puppene ser så...stive ut! Selv når man skjuler puppene og ikke viser utringning, syns jeg silikon ser ganske silikon ut. Det er ingen bevegelse i puppene, liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå