Gå til innhold

Jeg finner ikke nestle maisgrøt NOEN steder. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har ingen butikker den...er den ute av produksjon mon tro?

Har dere det i butikken hvor dere handler? Om noen vet om et sted i Oslo sentrum/rundt omkring hadde jeg blitt glad. Jeg har til og med ringt et par butikker og sendt mail til nestle, men venter på svar fra de. Det er den eneste grøten han vil ha for tiden...

Eller fins det andre maisgrøttyper, for eksempel på helsekost?

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor ikke i Oslo, men her jeg bor kjøper jeg maisgrøt på Bunnpris, eneste stedet jeg finner det.

Skrevet

jeg kjøpte maisgrøt i dag...på Joker (i sentrum/Vika)

Skrevet

går desverre ut av produksjon :-(

Skrevet

Vet du det for sikkert? Huff, da må jeg hamstre litt et sted det ikke er utsolgt! Han vil liksom ikke ha andre grøttyper.

Skrevet

Jeg spurte på butikken og da sa de at de sluttet å lage den. Jeg spurtet også rundt i butikker for å hamstre, men fant ingen med holdbarhet lenger enn 07/10. :-(

Skrevet

De hadde ganske mange på Rema her i går, men de gikk også ut 07/10. Men dette var ikke i Oslo da :)

Skrevet

Dette er hva nestle svarte på mailen min:

"Maisgrøt uten melk er dessverre tatt ut fra vårt sortiment - da den ikke produseres lenger. Fabrikken i Polen produserer denne nå med probiotika, og Norge er et av få land i verden og eneste i Europa som ikke tillater probiotika. Dette er årsaken til at vi ikke har alternative grøter uten melk per i dag, men vi jobber med saken."

Buhuuuuu!!!

Skrevet

Hei,

jeg kjøper all grøt til vesla på helsekost. Holleserien har mange varianter; Hirse-, Ris-, trekorn-, musli-, spelt- og havregrøt. Hun tålte ikke Nestlegrøten. De er dyrere, men hun nekter nå å spise annet enn Holle. Vet ikke om ditt barn vil like det, men utvalget er godt, synes jeg!

Skrevet

Jeg fant Hipp maisvelling på Mega i dag, men den skal blandes med vann da...

Skrevet

Jeg tror jeg skal forsøke det, takk for tipset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...