Gjest Sharazi Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Da tenker jeg på takkekort etter barselsgaver, ikke for dåp og sånn (det er vel vanlig det og..?).
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Hehe, vi var ikke spesielt kjappe, tror det tok 3-4 mnd både for barselgaver og dåp... :-) Lite tid og overskudd til å tenke på det. Men, bedre sent enn aldri, eller...?
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Vi skal bestille kort nå, babyen min er straks tre uker. Sender ut til de vi har fått gave fra så langt, og så bestiller jeg en del kort ekstra fordi jeg regner med at det kommer flere gaver fremover.
b77h Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Begynte å sende ut noen v 4,5 mnd alder...stresser ikke med det. Vil heller gjøre de fine og personlige og sende de litt sent ut.
Vimse + gullene Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 mine kom i posten i dag, så da er det bare å få tak i frimerker og sende ut! lillegull er 4 uker på lørdag! syns det er fint å få sendt ut mens vi og giver enda husker gaven. bestilte fra optimalprint, fornøyd:)
2010 Mammaen Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Sendte ut forrige uke vi også, og gutten vår er 6 uker nå :-)
strikkemor til 2... Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 haha!!! vi sender ut nå, og gutten vår er 8mnd snart! syns ikke det gjør no! vi har hatt så mye annet å holde på med, så syns ikke det skal være noe å stresse med! de fleste av våre venner har sendt ut ved 3-4mnd alder. er ikke akutat 1.pri her i huset vertfall!
Overraskelsen Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Siden vi fikk august-barn, sendte vi kombinert takke- og julekort. Dvs etter ca 4 mnd.
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Uff- vi har ikke gjort det ennå vi. Knerten er 6 måneder og vi har hatt navnefest og alt. Får ordne det etter ferien....Typisk ting som jeg prøver å la være å ha dårlig samvittighet for.
NostraStoria Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 Var vel ca 3 uker etter at mini ble født! Noen ble gitt enda seinere enn det også da.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 Oi, er det vanlig å sende ut takkekort etter barselsgavene også? Må innrømme at det har vi hverken gjort eller tenkt på.
Mai-mamma Skrevet 8. juli 2010 #12 Skrevet 8. juli 2010 vi har akkurat fått de i posten, og gir de samtidig med invitasjonene til dåpen (til de som skal ha begge deler). Gutten vår er 8 uker på lørdag. deilig med alt som er gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå