Tre på rappen Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 to dager til term, er moden og ble strippet i går med 3 cm åpning...husker liksom ikke helt hvordan det startet med de to andre... i ettermiddag og kveld har jeg hatt mye kynnere, men ikke rier akkurat. når jeg reiser meg blir jeg forvandla til en eneste stor kynner! magen blir steinhard og står ut som et freakshow... har ikke hatt mye kynnere denne ganga i svangerskapet... noen som husker fra tidligere fødsler om de hadde denne knallharde magen rett før?
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg fikk min for 3 år siden... mener å huske at kvelden før han kom hadde jeg MYE kynnere. Og som du beskriver, hver gang jeg reiste meg kom det liksom en kjempe kynner... og om jeg gikk eller gjorde noe... Tok seg opp utover natta og morgenen etter var det rier Håper du er igang =) Lykke til... og kom gjerne med oppdatering om det tar seg opp =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 jeg ble strippet i går og hadde på kvelden ganske mye murringer og en del kynnere, men det gikk over gitt Hadde liksom håpet på fødsel nå da, men hadde bare 1 cm åpning jeg da.. Får håpe for din skyld at det er starten på fødselen!
Tre på rappen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2010 årgh, nå vil jeg få det her skikkelig igang altså...mange vonde kynnere i går, sov greit i natt, men våknet av ubehagelige mensmurringer på morgenen. så nå sitter jeg her med murringen min og litt slim på morgenen, men ikke noe farge...håper ikke jeg er en av de som går med tredjemann i det uendelige og aldri kommer igang skikkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå