Gå til innhold

Fler med vaskekick? Husvask døgnet rundt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skulle ha førstemann fikk jeg et kick 1 uke før termin... alt måtte vaskes... lister, gulv, klær ja alt... hele tiden... Nå er det 6 uker til termin å samme kicken kom nå... Jeg vasker gulva annenhver dag, kleskurven er aldri så mye som halvfull og border, tvsjenk, vinduer ja alt dras over hver dag... må ha den reine lukta konstant og senga skiftes 2 ganger i uka.... Hvis ikke vil jeg ikke sove der... hmmm.... Godt med overskudd ja, men det var da voldsomt =)

Deilig å gubben klager ihvertfall ikke... fler som har det sånn nå rett rundt hjørnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJenner til den. hadde det sånn for liitt siden, måtte gjøre ferdig alt babyutstyr, og vaske, gnikke og gnu..beklageligvis får jeg betale for det nå, ryggen er herp, kommer jeg såvidt borti magen hhagler det med kynnere, eergien er på nullpunktet, og det er 7 uker igjen..gjør selvsagt husarbeidet, men må ta småpauser omtrent hver time. Satser på at det er forbigående, og at jeg kan styre på litt igjen snart :)

Skrevet

har 7 uker igjen og kjenner ikke et snev av den lidelsen du snakker om her...:S men fantastisk om jeg skulle blitt smittet!!:)

Skrevet

Jeg har 4 uker igjen.. Men kjenner heller ikke snev av dette her.. Skulle ønske det hadde skjedd meg :) Hehe..

Skrevet

ikke så mye vaske kick akkurat.. men er veeeeeeldi i redebyggermodus... masse som ordnes nå.. kanskje blir barnerommet fædi snart au.. supert å bo i et byggeprosjekt!! <---- ironi :P

hehe men men det ordner seg nok... send litt vaske kick denna veien så blir det bra her :P

Skrevet

Vasket og vasket for noen uker siden. Men det har jo allerede rukket å bli "tilsmusset" igjen siden vi har en 2 åring springende rundt her. Og har hatt et veldig lavt energinivå her siden. Kjørte vel på for hardt. Men alt er ihvertfall helt klart om ikke helt rent akkurat for øyeblikke. Ikke mye rot som får regjere for tiden iallefall og det er det greieste. Så kan pappaen vaske gulver og støvsuge før mammaen og lillegutt kommer hjem fra sykehuset. Det er planen i det minste. :-) 3 dager til termin og gleder oss.

Skrevet

Jepp, men ikke så veldig som du har det, hehe! Før de 2 første vasket jeg ned kjøkkenet 1-3 dager i forveien. Men det er på gang nå, endelig, denne gangen også, for har flyttet og har innmari mye å gjøre klart denne gang. Men nærmer meg mål nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...