Marika:):) Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Må bare sjekke hvordan denne modningsak. fungerer. Har selv 6 dager til termin og har tatt 3 runder med modningsakupunktur. Forrige gang rakk jeg bare to, og jeg fødte 8 dager før termin. Merker jeg er veeeeldig utålmodig om dagen, hva med dere?
Rose69 Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har tatt mod.akupunktur 6 ganger nå.1 g i uka. Idag den 6.gangen (min termin er i dag, men UL-termin var 4 juli) tok jeg både mod og fødenåler. Det som er positivt med aku er at hvis du skal bruke aku som smertelindring på føden, kjenner kroppen igjen nålene og har ofte bedre effekt under fødselen enn de som ikke har tatt nåler. Utålmodig? Ja! :-) Men j klarer noen dager til.Kjenner at kroppen til babyen har beveget seg nedover de siste 3 dagene. Masse lykke til :-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg gikk til aku. i 5 uker før termin, men fødte ikke før 6 dager på overtid (dagen etter siste aku.time).
K_77 Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Modningsaku. skal jo ikke få dere til å føde tidligere... Men gjøre modningsdelen raskere og bedre når den først setter igang. Ingenting starter før kroppen selv er klar. Så blir litt feil å vente at man skal føde tidligere pga det. Vet det går an å sette igang fødselen med nåler, men tror det først og fremst gjøres av jordmødrene på sykehuset. Tror ingen vanlige akupunktører tør å sulle med den slags... Trodde det selv først, lett å misforstå. Tar modningsaku sjøl og er spent på om det har noen virkning når fødselen først setter igang:) Lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå