Gå til innhold

Noen med erfaring eller vurderer å kjøpe TFK vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en super vogn!

Brukte den i tre år, så den har dere fra nyfødt og ut vognperioden.

Stor bag som sønnen brukte i 7 mndr, og stor sportsdel med lang rygg(100 cm), vogna blir liten sammenlagt og har god trillekomfort.

Anbefaler dere å kjøpe med stormtrekket som glides på kalesjen ved vind og uvær( vindu i trekket, pluss i kalesjen).

Håndbremsen er super i nedoverbakker!

Har så og si nesten bestemt meg. Er bare litt usikker på hvordan den er på vinterføre siden det bare er 3 hjul. Føder i desmber/januar. Men tror ikke vi angrer når våren kommer.

Takk for svar!

Kjempebra på vinterføre, syns nå jeg. Bare lås fremhjulet, også er det bare å kjøre på selv på ganske så bustete vinterføre. Har hatt den som sportsvogn en hel vinter med en 2 åring, og nå fra januar av brukte jeg den som bagvogn til baby. Har nettopp byttet til multi x baggen. Du bør vurdere den, selv om jeg var veldig fornøyd med den originale baggen, da. Også har jeg brukt uv nettet masse også i vinter, da det holder unna litt vind og også lett snø og duskregn.

Jeg har også tenkt å kjøpe denne. Det eneste som irriterer meg er at det ikke går an å få tak i den noe annet sted enn Norge lenger.

Vi som skal få barn om høsten trenger en med stor hardbag - har hørt at denne har en av de største.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...