Gå til innhold

Humørsvingninger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har humørsvingninger fra helvete... Helt håpløst... Griner for alt og er negativ til det meste.. Må jo nesten le litt av meg selv også for jeg er helt håpløs. Heldigvis har jeg en samboer som holder ut (enn så lenge :D)

For noen dager siden klikka jeg mentalt på en flue på soverommet. Marsjerte ut av rommet, hentet en avis og drepte den, for så å gråte i en halvtime etterpå.

Hurra for hormoner :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trooo meg, her er det masse hormoner. Jeg blir uuutrolig fort sint fortiden. Jeg blir nesten skremt hvor fort jeg kan snappe. Jeg var jo absolutt ikke slik før jeg ble gravid. Stakkar samboern min sier jeg bare. Har veldig dårlig samvittighet etter jeg får roa meg. Men hva kan vi gjøre???

Skrevet

Hehe, ja man kan bli ganske overrasket over seg selv ;)

Jeg har advart min samboer at hvis jeg skulle finne på å klikke for noe helt idiotisk, så må han bare tenke på at det ikke er jeg som gjør det ;) Har heldigvis klart å la være å sånn at det går ut over han, men de to hundene våre stakkars de skjønner sikkert ikke noe, den til vanlig super tålmodige mor, blir nå sint for ingenting, haha ;)

Skrevet

Har merket dette sinne jeg også,akkurat som om en liten demon sitter inne i kroppen. På butikken i sted skulle jeg hente melk,og melkekartongene hang i sammen, det var nesten så det klikka helt for meg.Herlighet null tålmodighet. Jeg tok meg heldigvis sammen,tenkte på det etterpå. bli så sint for så lite! Må smile litt nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...