Gjest Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Hei! Skal bestille takkekort, noen som har noen tips til et bra sted å bestille fra? Er mer opptatt av kvaliteten enn av prisen.
Babyønske �� Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Ikke Japan Foto hvertfall. Jeg var veldig misfornøyd med takkekortene jeg bestilte der. Kortene i seg selv var fine, men bildene ble skikkelig mørke. Bestile kopi av samme bildet hos Post Foto, og det ble en helt annen kvalitet, mye lysere og klarere bilde derfra. Foto Knudsen er greit nok, om man har et bilde av god kvalitet.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg fikk fine takkekort på elitefoto.no. Ei venninne bestilte på vistaprint.no og var fornøyd.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg bestilte fra Optimalprint.no Veldig fine kort og bra kvalitet! Ikke så veldig dyrt heller
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Jeg brukte og bruker Fotoknudsen. fornøyd med de,og ikke så dyrt heller:) ikke lang leveringstid heller...
Vimse + gullene Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 fikk fra optimalprint i dag. Syns de var fine og det gikk kjapt, billigere enn fotoknudsen! bare styr unna konvoluttene, de syns jeg var dyre (1.90 PR STK) Lykke til!
ma:) Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har brukt fotoknudsen til julekort tidligere, og er fornøyd. Kommer nok til å bruke de til takkekort også.
strikkemor til 2... Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 vi bestillte fra nfoto.no. kjempe fornøyd!!! billige, kom i posten dagen etter, og veldig bra kvalitet! + at der har de kjempemasse som du kan velge mellom, av bakgrunner, rammer ++ betalte 350,- for 40 kort med konvolutter!
En liten mamma Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Hvis du er mest opptatt av kvaliteten bør du absolutt ta en titt på kortshop.no Vi bestilte takkekort derfra etter barnedåpene, kortene er nydelige!
MillaCamilla Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 Vi bestilte fra www.kortshop.no Vi var veldig fornøyde, super kvalitet og super service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå