<3 mi corazoncito <3 Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Er 10 uker, men brystene mine har ikke vokst...? Har ganske små bryster fra før, og jeg så veldig frem til at de skulle bli stooore og flotte *knis*.. Har fått noen store kjertler (tror jeg det er) i brystene da.. Det fikk jeg helt i starten.. Da var hele brystet ømt og vondt, men nå er det bare brystvortene som er skikkelig såre.... Noen andre som har det på samme måte?? Er det uvanlig at dem ikke vokser?? Føler at jeg har lest overalt at det er i 1trimester at brystene vokser mye.......... ANYONE ?? =)
spent på nr 2! Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Mine vokste ingenting i forrige svanerskap, men denne gangen gjorde de det (uten at jeg har lagt på meg). Så det er nok variablet tenker jeg. Men jeg har forstått at de også kan vokse en del rett etter fødsel når melken kommer, får håpe du får det da
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 i mitt første svangerskap vokste brystene mine bare biiiittelitt, så lite at jeg ikke måtte bytte skålstr på bhen engang!Etter fødselen gikk jeg opp fra B til D-skål over natta når melka kom første døgnet, og det gjorde vondt! i dette svangerskapet derimot vokser de som bare det! ser frem til at jeg kanskje ikke får SÅ vondt når melka kommer denne gangen:P
laroos Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 De vokste lite med førstemann - gikk vel til slutt opp en str rett før fødselen. Var en 75C til vanlig. Etter fødselen økte det ekstremt og var brått 80 E... Sjokk! (Og litt nedtur at jeg gikk ned til 75B etter endt amming...) Denne gangen begynte de å vokse nesten umiddelbart, og i stedet for å bruke penger på nye BH'er, har jeg tatt i bruk ammebh fra forrige gang. Trenger ikke 80E ennå, riktignok. Håper som en av de andre over her at det blir noe mindre ekstrem-spreng rett etter fødselen ettersom det meste føles unnagjort allerede på den fronten ;-)
Hera_75 Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Samme her..hadde gledet meg til store, fine pupper.. men det lar vente på seg. Er 16 uker..
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2010 Å hjelpes, ser ut til at jeg er riktig så uheldig he he he =) Håper dem vokser litt i det minste i ukene fremover, og at de ikke bare vokser når melken begynner å komme.. Da ser jeg for meg at det ikke kommer til å se pent ut.. med tanke på strekkmerker hvis de pluttselig blir helt sprengt med melk over natten huff he he =)
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Mine vokste ikke når jeg gikk med nr 1, men nå derimot:P De er blitt digre.... hahaha... jeg måtte gå til innkjøp av nye bher da mine gamle ble alt for små. Sambo holder på å dævve hver gang jeg tar av meg klærne for jeg har jo fått skikkelig kahonas... hahaha... uff a meg, må le... I tillegg er di syyyykt vonde! noe di bare var litt i starten med nr 1.
mor til 2,venter på nr3... Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Hei..Er selv gravid med nr 4,de tre forrige svangerskap vokste brystene fra dag 1...nå derimot har de ikke vokst noe,bare litt såre brystvorter....har veldig små bryster fra før så litt kjipt at de ikke blir noe større:( men har 3 gutter fra før da,kanskje det er ei jente på tur denne gangen)...er i uke 9 nå Håper bare jeg får litt melk i de til slutt,hehe:)
*NordNorge* Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Er selv gravid med nr 1 og har ikke merket noe med brystene.. De har kansje vokst pittelitt den siste uka... Er 24+2 idag. Ser også for meg at ting skjer nermere fødselen... 10 uker var da litt tidlig... Selv viste jeg ikke at jeg var gravid da jeg var 10 uker... Fant d ut da jeg var 12
♥ Mamma Mia ♥ Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Jeg merka med en gang at mine begynte å vokse. Gikk opp fra str 75 C til 70 E i løpet av uke 8, 9, men nå har det stabilisert seg. Håper de ikke vokser noe mer, for å si det sånn. Tungt til ryggen dette her
mor til 2,venter på nr3... Skrevet 30. juli 2010 #12 Skrevet 30. juli 2010 Mange som ar opplevd at brystene ikke vøkser? Litt bekymret siden mine ikke har vokst noe og er 12 uker på vei med nr 4,med de 3 første var de vokst masse når jeg var 12 uker på vei,,,,merkelig.håper det ikke er noe galt så jeg ikke får ammet denne gangen:(
Gjest Lenchen J98, J08 og ny spire Skrevet 30. juli 2010 #13 Skrevet 30. juli 2010 Jeg klarer ikke å se at puppene mine vokser, men jeg kjenner at de er tyngre når jeg løfter på dem. Men bare vent til du begynner å amme, da snakker vi puppestørrelse, hi hi ;-)
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2010 Er 14uker nå, og merker kanskje at dem har vokst bittelitt. Men ikke i den grad at det er veldig synlig he he.. Synes jeg leste i denne tråden, eller et annet sted om ei som skrev at hun håpte ikke at det var noe galt pga brystene som ikke vokste. Eller om man kunne få problemer med og amme?? Kan man det ??!?
Gjest Skrevet 31. juli 2010 #15 Skrevet 31. juli 2010 Størrelse på puppene har INGENTING med melk og amming å gjøre!! ) Folk med gigantpupper kan få problemer, og folk med paddeflate pupper kan ha melk i overflod... ingenting med størrelse å gjøre!! De eneste man kan forutsi mulige problemer ang. amming på, er jenter med innadvendte brystvorter. ALLE andre skal klare å amme helt perfekt, bare man har melk. Dessverre vil alltid noen slite, og noen få vil rett og slett ikke få det til.. MEN det har ikke noe med bh-str å gjøre )
HeidiHelen Skrevet 31. juli 2010 #16 Skrevet 31. juli 2010 Er i uke 18 nå, og d er nå jeg har merket at de har vokst.merket ikke no i begynnelsen.Har måttet kjøpe nye bh`r i sommer Gikk fra liten 75a og nå er de 80b..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. juli 2010 #17 Skrevet 31. juli 2010 Nei, det er ikke uvanlig. Mine vokste ikke noe betydelig sist gang, og har heller ikke gjort det nå. Kanskje litt mot slutten, men jeg kunne fint bruke samme cup gjennom hele svangerskapet som jeg gjorde før jeg ble gravid. Måtte straks opp en cup etter fødselen og melkeproduksjonen kom i gang for fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå