Gå til innhold

Hei katta! :-)

ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Er egentlig på dinbaby (3 uker gammel datter), men må stadig snike meg inn hit for bla å se om du har födt :) Har sett at du har vært "klar" lenge og husker du også hadde litt angst for rask födsel.

Jeg koser meg masse med lillemor. Akkurat hatt et par dager med höy feber, da jeg var redd det ble brystbet.,men ser ikke ut til at det var det heldigvis. Ikke helt i form ennå men. Og jenta har nok refluks som söstera. Så må til lege med henne på fredag. Men alt i alt koser jeg meg mye mer denne gangen likevel.

Håper alt er bra med deg og den lille. Er nok IKKE lenge igjen nå. Spennende tider!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg vennen. Så koselig du stakk innom en tur hit! SÅ deilig for deg å være ferdig. Kjedelig at du ble syk da og refluks med lillegull. Håper dere snart blir friske igjen!

Tenker du koser deg med jentene dine nå ja, missunnelig asså, hehe.

Slimproppen har gått litt og litt siden søndag, og igår kom det en god del tilsammen (blankt manetaktig slim uten blod) Så håper jeg snart går i fødsel. Er myyye press der nede og han ligger godt nedi bekkenet. Var på ul igår. Han veier ca 3500 gram nå så er på tide at han kommer seg ut. Han vil ikke feste seg, men det gjør visst ingenting. Han har lurt meg gang på gang,så 3 mann hos meg er virkelig en luring.

Stoooor klem fra meg.

Skrevet

En liten luring du har der inne, ja! hehe.. :)

Men husk at vekstestimeringen ikke er så pålitelig...

Tipper nok jeg ser deg ganske snart på dinbaby, jeg ;) Titter nok innom igjen i mellomtiden.

Masse lykke til!!

Skrevet

Håper vi ses der inne snart!!! Har savnet deg her inne. Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...