Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har gåttt på ketolysekuren nå i 6 måneder, og skal gradvis gå over til generell lavkarbo. Det jeg lurer på er om jeg kan gå på metformin samtidig? Har ikke gjort det mens jeg har gått på ketolyse, siden gynekologen frarådet det..

Kan også si at jeg har fått mensen etter slankingen, selv om syklusene ikke er helt like (men innen for normalen) og i denne syklusen tror jeg at jeg hadde eggløsning. (Øm i magen, slim med blodfarge i, har ikke opplevd det før) Dette var på dag 14, så det blir veldig spennende å se om mensen kommer på dag 28. :) Kan ikke være gravid da samboer er borte... :(

Er det flere som har positiv erfaring med lavkarbo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg gikk på metformin og la kostholdet om til lav/slow karbo. Fungerte helt fint.

Fikk ikke regelmessige sykluser avd et, mend et fikk ejg etter jeg begynte hos osteopath og fikk løst opp spenninger i kroppen.

Slutet med metformin pga mageproblemer og får ikke begynne igjen. Syklusen tuller seg litt og jeg har litt mer hårvekst men ellers funker det bra med lavcarbo.

Skrevet

Hei. jeg går på lavkarbo. Men vet ikke hvor bra det virker enda. Har hatt 2 runder på provera. Men 2. gangen fikk jeg mensen onsdag i stedet for lørdag. Og jeg var ikke ferdig med tabl. så jeg ser på det som postivt :)

På lavkarbo.no står det mye nyttig informasjon om PCOS og lavkarbo :)

Skrevet

jeg gikk på lavkarbo og metformin og gikk ned 10 kg på 6 mnd. gravid ble jeg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...