Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 syns egentlig at spy er et stygt ord,men men.. Gutten vår er 10 mnd(7mnd korrigert). han har hele tiden gulpet mye(ikke litt som rant ut,det sto ut liksom),men det roet seg en del da han begynte å få brød 2 ganger om dagen for ca 3 uker siden. da kuttet vi også ned på NAN,og heller mer vann. Men i dag,fy søren,han gulper konstant! og nå er det jo noen uker siden sist. ikke spist noe annet enn det han pleier heller. Men jeg lurer på,kaster han opp i dag kanskje? han er i fin fin form ellers,blid og aktiv akkurat som han pleier...så derfor er jeg litt usikker..gulper han eller kaster opp...? Takk for svar:)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. juli 2010 Ingen som veit? han la seg og sovna ca 19.30,våkner etter 20 min og hylgråter...det pleier han aldri å gjøre! sover alltid fra kvelden til morningen... Han sutrer og gråter enda,og gulper og svelger som bare det...skjønner ikke hvorfor han plutselig gjør dette igjen i dag...pappa`n er inne hos han nå og jeg var istad..virker ikke som at noe hjelper for han nå. Han har ingen tenner enda..men en dag med ekstra mye gulp har vel ikke noe med det og gjøre..? men han pleier ikke våkne etter han har sovnet,og fortsette å gråte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå