Gå til innhold

tidlig med barn igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

junior er 13 mnd:) er det tidlig å begynne på en ny baby?

får så mange negative tilbake mel når jeg sier vi skal prøve igjen snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være for tidlig?

Koselig med to tette da :) Herlig - lykke til :)

Skrevet

nei jeg vet ikke...vi har jo pratet om det og begge er klare for en til så det spiller ingen rolle hva andre sier..

men bare lurer på hvorfor det liksom skal være så "gæli" å få to tette badehette:):)

Skrevet

Syns det bare er positivt jeg når barna er jevngamle jeg :)

Kunne tenkt meg det selv - men det er er vel 4 år for sent ;)

Skrevet

neeei;) det er moro, litt hektisk og en overgang fra en til to blir det uansett tenker jeg om eldstemann er 2 elller 3 når babyen kommer. Og blir aldersforskjellen større enn 3 år blir det ikke like mye samleking mellom søsknene da de er på så ulike nivåer i utviklingen. .....og en ting jeg tenkte på når minstemann var 12 mnd og vi beg å tenke på en til er.,,,..man vet jo aldri hvor lang tid det tar før man faktisk blir gravid igjen kanskje trenger man mange pp og da hadde vi angret sånn om vi ikke hadde tenkt på søsken før;)) lykke til.

Skrevet

vi tenker også det sammen at det kan jo ta tid og da får du større og større aldersforskjell..vi prøver vi uansett hva andre sier:) har tilogmed navn klart om det blir gutt eller jente:)

Skrevet

Vi tenkte det samme; at det kunne ta litt tid før det klaffet. Her gikk det på andre forsøk og det blir 19 mnd mellom de. Vi har lyst på to tette og det får vi hvis alt går bra.

Er innstilt på en travel periode, men etter mye fram og tilbake fant vi ut at vi ville prøve på en ny en nå.

Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger ved å ha to tette. Vi har ikke sagt noe enda, men regner med samme reaksjoner når vi forteller at vi venter en til:)

Gå for det dere føler er riktig og lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Heisann!

Jenta mi er 12måneder, og vi skal prøve på nr 2 fra og med denne måneden.

Selv vokste jeg opp med to søstre som er 6 og 8 år eldre enn meg, og det har vært litt sårt for meg, alltid følt meg som enebarn fram til jeg ble voksen.

Derfor vil jeg at mine barn skal få oppleve et søsken nær sin egen alder.

Det er jo både fordeler og ulemper med å få to tette, men jeg ser klart mest fordeler, særlig iforhold til barnas samspill til hverandre.

Fint at vi er flere her inne som ønsker to tette:)

Gjest --- 2pp---
Skrevet

Kjør på :) Det er 17mnd mellom mine, å de stoooorkoser seg :) Nå er den minste 2 1/2 og jeg føler at neste blir en attpåklatt.. :)

Skrevet

Kan ikke snakke ut fra egne erfaring, men vil også si kjør på om dere begge er enige om dette, og føler at logistikken vil gå opp med to tette:)

Ønsker deg lykke til med den evt. prøvingen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...