Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid!!!!!!!!! Vi har klart det på egenhånd :) Fikk beskjed om å teste av akupunktøren min fordi vi måtte avkrefte/ bekrefte graviditet før vi satte i gang med alternativ behandling.. Hadde ikke tenkt å teste fordi jeg føler at vi ikke har prøvd skikkelig i juni..

Var hos legen idag og testen der var like positiv som den hjemme :)

To knallrosa streker som lyste opp!! Dette er første gang jeg sitter med en positiv test...

åhhhh, er så happyyyyyy..... :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :-)

Skrevet

Tuen tusen takk!!!!!!!!! :)

Skrevet

åååhh så heldig du er:) gratulerer så mye:) Hvorfor tør du ikke juble? Nå må du bare nyte tiden fremmover og satse på at spiren sitter der i 8 mnd til:)

Skrevet

Hei du Gurine, tør ikke juble fordi jeg er så redd for at det ikke skal være noe der... Fikk ul time idag og legen sa det var en eggpose der, kunne se en svart flekk på skjermen. Er visst 4+2.

Dette er bare så ufattelig!!!!! Etter så mye prøving på egenhån og 2 ivf og et frys så klarer vi det selv.

Mannen er forsatt i sjokk og han klarer ikke helt å ta det innover seg...

Dere har prøvd en stund eller??

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Har du kun gått på metformin? Har du pco eller pcos?:)

Hvor mye har du gått på av metformin?

Ble mange spørsmål dette, men ble frista til å prøve å få metformin nå etter 3 negative forsøk og pco diagnose :)

Skrevet

Hei Nita :) I dette forumet skal man kunne spørre om alt, og jeg jeg er glad om jeg kan hjelpe noen. Vi har hatt 3 forsøk, 2 ivf og 1 frys. Etter alt dette oppsøkte jeg en annen lege. Han påpekte at jeg hadde pco liknende syptomer. Hadde altfor høut blodsukker (er ikke overvektig). Så nå tar jeg metformin, 2000 mg. Dette er medisiner for diabetikere. Effekten av dette er at det gjør sitt med insulinet i tillegg til at det gir el (spontane el også).

Ser ut som vi er samme båt. Bare spør om du lurer på noe. Blir borte en stund pga ferie :)

Klem til deg og lykke til :)

Skrevet

Så kjekt! Gratulerer så mye!! :)) Skjønner at du ikke tør å juble, det blir en uvirkelig følelse når det først klaffer etter mange år. Håper at det synker inn snart slik at du kan juble i vei :)

Kos deg med den voksende magen! :)

Skrevet

Ja, ser ut som vi er i samme båt :) Jeg er en slank pco'er, har bare litt cyster (egentlig ikke mange nok til pco diagnosen). Ellers elsker jeg snop, og ikke er jeg flink til å spise regelmessig heller :/

Kan jeg spørre om hvilket sykehus du tilhører? Var det legen som sa du skulle prøve metformin? Har du gått ned i vekt etter at du begynte på medisinene og har du gått lenge på de før du blei gravid? :)

Hvordan fant de ut at du hadde alt for høyt blodsukker?

Blir litt oppgiret når jeg leser sånne kjekke ting, syns det er så fantastiskt!! :D

Kos deg på ferie og nyt tiden fremover :)

Skrevet

lillehare!!! Hurra, hurra, hurra :) Naa ble jeg nesten like glad som om det var meg selv som var gravid!! Satser paa at jeg foelger etter deg snart. Naa ble jeg bare supreglad :)

(tidligere Slumdog)

Skrevet

Gratulerer, lillehare! Endelig! Kos deg med graviditeten!

Skrevet

Hei bim damer!

Takk for gratulasjoner .) Veldig hyggelig!!!Nå er jeg ca 5+5. Skal til legen i begynnelsen av august, veldig spent på hva hun skal gjøre.....Dette er jo helt nytt for meg, aner ikke hva jeg kan forvente meg...

God sommer og ha masse deilig seeeeex!!!!!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye. Da var det DU som skulle klare det på egenhånd!!! :-) Blir nesten helt på gråten her jeg sitter ;-)

Jeg skal i gang med ny stimulering i uke 31. Er for tiden ganske optimist. Føler at kroppen er mer forberedt etter en pause (syntes at 2. ferskforsøk kom altfor fort), og nye og flere medisiner håper jeg gjør susen. I tillegg kommer dette til å skje i ferien, så da får jeg ekstra ro gjennom hele prosessen :-)

Skrevet

Jippy og gratulerer så mye. Heldige dere er da som til og med klarte det med naturmetoden! Kos deg med graviditeten

Skrevet

Hei alle bim jenter :)

Takk for oppmerksomheten deres!!! I morgen er det ny tur hos legen for ul. Idag er 2 uker siden jeg fant ut at jeg er gravid. Er veldig kvalm, konstante brekninger, trøtt og sliten stort sett hele dagen...

Håper dere alle følger snart med!!!!

Blir forøvrig spennende i morgen, veldig spent om jeg får høre et linte bankende hjerte... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...