jkristin81 Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Har hele tiden ligget midt på gjennomsnittet på SF målet og går til vekstestimering på sykehuset med jevne mellomrom. Har ligget midt på kurven der også, men det er nå 4 uker siden sist og 1 1/2 uke til neste gang. Er 34 uker på vei og har SF mål på 30 cm, så det er litt under streken nå, og har god plass øverst i magen. Syns snuppa kjennes liten ut når jeg ligger på magen og kjenner, og jeg var mye større med nr 1, som var 3600 gram 2 uker over termin. Æsj, så mye rart man skal måtte bekymre seg over når man egentlig skal gå hjemme og kose seg...
fastelavens_bolla! Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 hvis det er noe trøst har alle ment så langt at jeg oxo har en liten baby i magen fram til ny lege som kikket i dag da var han ikke så liten alikevel. hadde termin på lørdag som var og sf målet mitt lå da mellom 32 og 33.
jkristin81 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Det er det! Trenger ikke være noe under 3000 gram ved fødsel syns jeg. Bare ho får nok næring så er det jo greit, og passe aktiv er ho også, så jeg håper alt er bra. Blir jo helt opphengt av dette, for det er jo en grunn for at de vil ha meg inn til vekstestimering (har litt ustabil hypotyreose), så jeg bekymrer meg og kjenner på ho hele tiden. Takk for svar! :-)
surfepia Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Sikkert ikke lett: men slutt å bekymre deg!!! Min lille gutt var bare 2890 gr og 46 lang, men likevel heeelt perfekt! Ingen som reagerte på det på sykehuset. Det var et halvt kilo mindre enn det jeg var når jeg ble født, men han la fort på seg og han er ikke liten nå som 11 åring:-) Er ikke noen grunn til bekymring sålenge alt er pase i forhold til hverandre.. Denne gangen får jeg jente, hun er nok litt større. Har iallefall vært større på ultralydene og på målene på kontroll. Men er fortsatt 9 uker igjen, så vi får se. Er nok helt fint med din lille baby også. Kooos deg videre du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå