Gå til innhold

skyggestrek eller svakt positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen?:P Jeg testa i dag tidelig med billigstrimmel og fikk en rosa og en rosa/grå strek men måtte se litt på testen for å se streken(var like tykk som kontrollstreken) og testa med pregnant pen nå i ettermiddag der dukka det opp en tynn rosa strek på testområdet måtte feste blikket 3 sek før jeg så den.. samboer så den også men ville ikke kalle den positiv:P skulle hatt ikm i går/dag men ingen antydninger.. bare pupper som har vokst en størrelse og er ømme, småkvalm og grinete:S Lurer på om jeg begynner å bli sprø.. vil jo gjerne vite om jeg er, aner ikke når eggløsning var for det tester jeg ikke, men har vært aktive denne mnd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap fikk jeg skyggestrek da jeg testet. Var så vidt jeg kun seg den, og måtte faktsik holde testen opp mot vinduet for å skimte den. Ringte clear blue, og de sa at om testen var negativ skulle det ikke være NOE som helst tegn til strek i testvinduet- og jeg var jo gravid. Ergo: skyggestrek= positiv test etter hva jeg har hørt:)

Avventer med å gratulere deg i.o.m at du har testet med et annet merke;)

Skrevet

Har også fått skyggestreker på billig-testene den siste tiden. Har testet med CB digital også, men fått "Ikke Gravid" (er 1 uke siden), likevel er jeg passert ikm med godt over 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...