Mor til en godgutt + en spire Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har fått utskrevet minipiller (cerazette) av fastlegen, men i pakningen står det jo at man skal begynne når første mens kommer.. Det er 7 uker siden jeg har født nå, og jeg aner jo ikke når mens kommer, det kan jo være i morgen eller om 6 mnd.. Kan jeg begynne på pillene selv om jeg ikke har fått mens? Det kan jo skje at man blir gravid på første eggløsning etter fødsel :/ Litt skummelt å ta noen sjanser, for jeg vil ikke ha to veeeeldig tette
Gjest Sharazi Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har ikke snakket med legen min om dette, men i følge jordmoren jeg gikk til så kan man begynne med en gang. Det skal ikke være farlig. Det eneste jeg tenker, er at du kanskje bør bruke annen prevensjon i tillegg den første uka..
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2010 Ok Takker for svar! Da starter jeg med engang!! Og det skulle vel stå prevensjon og ikke prevansjon.. hehe, litt sløv om dagene, må være pga ammingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå