mammasgull Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Har i dag sjekka lille knøttet på ordinær UL, og alt var bra med gutten Han viste seg skikkelig fram så det var absolutt ingen tvil om at det blir en gutt. Har hatt termin 6.Desember hele tiden, men nå fikk jeg ny, 1 desember, så det var plutselig 1 uke bonus Åh som jeg gleder meg til førjulstiden nå
pifi med tre nurk Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Grattis! Alltid herlig når man har vært og sett at alt står bra til!! Herlig med en sønn da! Jeg venter også gutt denne gang! Bonus med en uke fremskyndet termin da! Har du begynt å tenke på navn? Jeg er så i villrede for hva navnet skal bli jeg...
endelig gravid28 Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Så hyggelig!! Grattis med en liten gutt i magen! Jeg var på ordinær i går!! Det var helt utrolig å se den lille. Vi vet ikke kjønnet og syns det er kjempespennende!! Var bare så deilig å vite at alt er bra!! Fortsatt termin 5 des!
mammasgull Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2010 Takk skal dere ha, vi går ferien i møte med store smil nå Termin ble fremskyndet pga det er prøverørsbarn, og det er befrukta egg som var fryst som ble brukt. Dermed har jo egget levd ei stund før det ble brukt på en måte Navn ja..., jeg vil ha Bendik, og mannen sverger til Lucas.... Mulig det ikke blir disse i det hele tatt, men de er vel de heteste kandidatene til nå... Jonas ligger som nr 3 Navn er vanskelig alså, hadde ikke trodd det på forhånd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå